Warsztat Motocyklowy
|
Tuning silnika 023 dezamet
|
Opisze tu jak przerobić silnik 023 rometowski by można było jechać bardzo szybko(mój komar miał v-max ok.75km/h).
Potrzebne podzespoły:
*baza(silnik 023 dezamet)
*walek biegu 3-go od rometa 3-y biegowego(silnik rometowski bo od ogara 200 niepasuje)
*zembatka z42(najlepiej)
*gaźnik od rometa 3 biegowego(igla ma wiecęj rowków)
*zestaw do 60(cylinder, tłok)
tuning rozpoczynamy od rozpolowienia silnika. Gdy rozłożymy go to wyciągamy 1-wszy bieg a za niego wkładamy 2-gi z tego silnika, za 2 wkładamy wałek biegu 3-go. składamy silnik.
zakładamy nasz zestaw do 60 i gaźnik(musi być od rometa 3 inaczej na naszym starym gaźniku będzie nasz motorek gorzej chodził). zakładamy zebatke z42 na tylne kolo(pasuje jeżeli jest to zebatka rometowska)
, będzie trzeba zwiekszyc lancuch.
wyregulować silnik i można jezdzić;)
jedynki niema wiec trzeba startować z 2-ki motorek będzie si słabo zbierał ale będzie miał większy v-max, dość odczuwalny ponieważ mamy 3-ci bieg, który jest odpowiedzialny za przyspieszenie. V-max to może być ok.75 ale można jeszcze wykszesać więcej z tego silnika ale to jest jeszcze więcej zabawy(moze kiedy indziej opisze ten postęp prac;D)
plusy i minusy:
+duzo wiekszy v-max
+pali tyle samo
-slabo sie zbiera
-duzo zabawy przy silniku
Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!
troche glupio z tymi biegami pomyslane, no ale. Do tego jeszcze mozna zalozyc sprzeglo od 3-biegowego, poniewaz jest ono na 3 tarcze i sie tak szybko nie spali przez ruszanie z 2.
mozliwe, w tym silniku jest wszystko zaplanowane i mialem taki silnik to wiem, nie bez powodu powinna byc zebatka 42
wywalenie 1. biegu jest nieopłacalne, start na lekkim podjeździe będzie prawie niemożliwy