+
Wygodna pozycja kierowcy (187cm)
Wygodna pozycja pasazerki
Skuteczne hamulce
Dobra widocznosc w lusterkach
Bardzo dobre oswietlenie drogi
Elastycznosc, przyspieszenie
Stabilny tor jazdy w winklach
Wystarczajaca moc i predkosc podrozna (bez stresu 160km/h z pasazerka + 48l Kappa)
Komfortowe zawieszenie
Komfortowa kanapa (przeloty wieksze niz 1kkm dziennie nie powoduja plaskodupia)
Seryjnie montowana centralna podstawka (mala rzecz a cieszy)
Zuzycie paliwa 5l (srednia
+
*stosunkowo małe spalanie jak na ta pojemnosc
*b.dobre przyspieszenie z niskich obrotów
*nie trzeba zbytnio wachlować biegami
*b dobry reflektor
-
*miekkie zawieszenie
*czeste synchro gaźników i regulacja zaworów
+ elastyczny silnik
+ zwinny
+ dość ciężki, więc wiatr tak
łatwo nie zepchnie z drogi
+ bardzo wygodny
+ piękna stylistyka
+ niskie spalanie
+ pojemny zbiornik paliwa
+ wystarczająco mocny
PLUSY
Wygodna pozycja kierowcy
Bardzo dobre oswietlenie drogi
Elastycznosc, przyspieszenie
Stabilny tor jazdy w winklach
Bardzo dobry turystyczny naked
MINUSY
składające się lusterka (nieseryjne)
Zuzycie paliwa 7l (srednia >140)
Troche za ciezki - 236kg na mokro
Przeglady co 6kkm
Konieczna regulacja zaworow co 12kkm i lepiej tego przestrzegac
Dla mnie ZR-7 nie ma wad. Dlatego go mam. Przed kupnem porównałem inne konkurencyjne modele. Nie kupiłem go dlatego, że był tani, bo wcale nie był ( motorek w idealnym stanie bez wypadku nie jest tani ). Dla mnie po prostu był idealny i lepszy niż konkurencja. Ale jest to moja SUBIEKTYWNA opinia. Wiadomo, że jeden woli córkę a drugi teściową :))
Kawasaki ZR 7
+ wygląd
+ elastyczny i mocny silnik
+ spalanie ok 6l
+ wygoda
+ fajnie się składa po mino 230kg
Kawasaki ZR 7
+Wygodna pozycja kierowcy (187cm)
-troche ciężki 230 kg
Kawasaki ZR 7
Narazie same plusy ;)
Kawasaki ZR 7
Hmm... Mogło by byc wiecej koni.
Kawasaki ZR 7
+ zrywny, mocny
+ bez awaryjny
+ zadziorny charakterek
- brak gmoli
Kawasaki ZR 7
+
Wygodna pozycja kierowcy (187cm)
Wygodna pozycja pasazerki
Skuteczne hamulce
Dobra widocznosc w lusterkach
Bardzo dobre oswietlenie drogi
Elastycznosc, przyspieszenie
Stabilny tor jazdy w winklach
Wystarczajaca moc i predkosc podrozna (bez stresu 160km/h z pasazerka + 48l Kappa)
Komfortowe zawieszenie
Komfortowa kanapa (przeloty wieksze niz 1kkm dziennie nie powoduja plaskodupia)
Seryjnie montowana centralna podstawka (mala rzecz a cieszy)
Zuzycie paliwa 5l (srednia
Kawasaki ZR 7
mało pali:) dobrze się prowadzi:) ładnie wygląda:) dzięki bardzo szerokiej kierownicy koleiny to żaden problem:)
Kawasaki ZR 7
minusy:
cichy wydech seryjny:(:(
nieregulowane przednie zawieszenie:(
zbyt miekkie z przodu:(:(
plusy:
wszystko inne:):)
Kawasaki ZR 7
+
*stosunkowo małe spalanie jak na ta pojemnosc
*b.dobre przyspieszenie z niskich obrotów
*nie trzeba zbytnio wachlować biegami
*b dobry reflektor
-
*miekkie zawieszenie
*czeste synchro gaźników i regulacja zaworów
Kawasaki ZR 7
+ elastyczny silnik
+ zwinny
+ dość ciężki, więc wiatr tak
łatwo nie zepchnie z drogi
+ bardzo wygodny
+ piękna stylistyka
+ niskie spalanie
+ pojemny zbiornik paliwa
+ wystarczająco mocny
Kawasaki ZR 7
niema
Kawasaki ZR 7
PLUSY
Wygodna pozycja kierowcy
Bardzo dobre oswietlenie drogi
Elastycznosc, przyspieszenie
Stabilny tor jazdy w winklach
Bardzo dobry turystyczny naked
MINUSY
składające się lusterka (nieseryjne)
Zuzycie paliwa 7l (srednia >140)
Troche za ciezki - 236kg na mokro
Przeglady co 6kkm
Konieczna regulacja zaworow co 12kkm i lepiej tego przestrzegac
Kawasaki ZR 7
mi sie podoba i dla mnie nie ma wiekszych wad. kazdy swoje chwali jak to sie mowi :P
Kawasaki ZR 7
Plusów jest od groma, dla tego wymienię minusy:
-ciut za miękki przodek
-brak standardowo zakładanych gmoli
Kawasaki ZR 7
Dla mnie ZR-7 nie ma wad. Dlatego go mam. Przed kupnem porównałem inne konkurencyjne modele. Nie kupiłem go dlatego, że był tani, bo wcale nie był ( motorek w idealnym stanie bez wypadku nie jest tani ). Dla mnie po prostu był idealny i lepszy niż konkurencja. Ale jest to moja SUBIEKTYWNA opinia. Wiadomo, że jeden woli córkę a drugi teściową :))