Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:

1981 r.
Łódź
79 cm3
0.00 s
Motorek zakupiony w lipcu 2006 roku, ze spora ilością elementów od WSKi w silniku. Po dwóch zatarciach wału, remoncie, rejestracji i wielu wymianach w końcu działa jak nalezy :) (tfutfu)
Decia została sprzedana wczoraj :( 30.06.2008 ..... echhh teraz jest nwy sprzęt zobaczymy czy będzie OK z remontem ;)
Dwusuwowy, chłodzony powietrzem o pojemności skokowej 79ccm produkcji japońskiej. Jednostka raczej mało wysilona z zaworem membranowym (w odróżnieniu od silników bloku wschodniego z tego okresu). Moc znamionowo ma wynosić około 10KM ale czy jest tyle nie wiem... a na hamownię mnie nie stać :). Niemniej motorek zbiera się całkiem znośnie jak na swoją pojemność, Po wymianie gaźnika na Mikuni V20S (20mm) zyskał więcej w dolnym zakresie obrotów ale nie chce sie dokręcić tak wysoko jak robił to na starym WSKowym gaźniku. Niemniej za nic nie wrócę do gaźnika Pegaz ;/ . Aktualna prędkość maksymalna do jakiej wykręcił maszynę ten silnik to 87km/h mierzone licznikiem rowerowym, na liczniku oryginalnym prędkość delikatnie przekracza 100km/h niemniej nie mam pewności który licznik bardziej przekłamuje. Ogólnie bardzo przyjemnie skonstruowana i prosta w naprawie jednostka napędowa :) (30.09.2007 maszyna poszła 93km/h....a jakieś 50km dalej doznała gwałtownego uszkodzenia tłoka....szkoda ze szlifierz ma takie długie terminy....)
Zawieszenia w porównaniu z nowoczesnymi konstrukcjami WP czy Ohlins wypada baaardzo blado, jednak muszę przyznać ze pomimo swych raczej miernych parametrów w postaci 160mm z przody i 130mm z tyłu, nie udało mi się go jeszcze dobić a przyznam się ze skakałem na nim co nieco :) jak uda mi się to zrobić i poczuje ze mi to przeszkadza zapewne zmienię maszynę :P :) a na razie na jazdę do szkoły i do zabawy w lesie oraz pełnej przyjemności z jazdy po mieście tym bardziej w korkach, motorek ten o masie 95kg (według książki serwisowej a w rzeczywistości wazy na pewno nie całe 90kg ze względu na usunięcie niektórych elementów nie potrzebnych do jazdy a dodających masy) sprawia olbrzymią frajdę i czuć go niczym rower :) tylko pedałować nie trzeba :D
W przyszłości? a kto to wie... jak do tej pory wszystkie maszyny były z przypadku (kupiłem DT za 550zł ;) ) zatem pewnie następnie będzie podobnie :D
+ lekki i zwinny
+ to jest 2T a ja uwielbiam 2T :)
+ prosty w obsłudze
+ ekonomiczny (chociaż w porównaniu z 50ccm 4T to smok)
+ ładnie się prezentuje
- niestety czasem brak mocy
- mała pojemność ale to się tyczy powyższego
- jednak mógłby mieć trochę dłuższą zawiechę
nie chcesz jej sprzedac???
chcesz szprzedac dt jak cos to pisz gg 3216370
heh pamietam...ciagle postoje, ale fajnie na zwirce bylo jak zes nim lepiej pociskal niz ja na tym moim :D
10/10 ofc
fajna dt :D jednak te stare enduro mają coś w sobie hehehe :D:D za 550 zł to tylko pozazdrościć
też uwielbiam 2t fajny dźwięk :D
Zapraszam na Najlepsze forum w Polsce o DT
Pozdro:) http://www.yamaszkadt.fora.pl/
witam ;) My sie juz znamy z forum motocyklistow ;) maszyna niezla ;) sporo pracy w nia wlozyles ;) moze kiedys wpadne do łodzi ;) pozrawiam i zapraszam do mnie ;)
KarOr
ładna maszyna daje maxx i zapraszam do skomentowania mojej maszyny pozdroo ;D
super moto 6
pozdrawiam
zapraszam do mnie
furka oki 6 zapraszam do mnie
Świetna maszyna,daje 6 i zapraszam do mnie.Pozdrawiam
26 latek a wygląda sobie całkiem nieżle należy się 6 zapraszam do mnie
fajny nie lej mu zwykłej berbeluchy tylko 98 będzie miał większego kopa a silnikowi to nie powinno zaszkodzić. daje 6 i zapraszam.
ladnie opisany profil + kilka fantastycznych fotek.o to wlasnie tu chodzi.szosteczka dla Ciebie.pozdro
ladna nie taka znowu stara itp