facebook
System PJ
to 129 370 pojazdów na 669 381 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

WSK 175 1983r

Oglądano już 1709 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o WSK 175 »
  • Rocznik

    1983 r.

  • Właściciel

    adus15

  • Kategoria

    Retro

  • Lokalizacja

    aleksandrów

  • Pojemność

    175 cm3

  • Moc

    16 KM

  • Max. moment obrotowy

    16 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Silnik


    Rodzaj silnika

    Benzynowy, dwusuwowy z przepłukiwaniem zwrotnym


    Liczba i układ cylindrów

    Jednocylindrowy, stojący, odchylony do przodu 15 stopni


    Średnica tłoka

    61 mm


    Skok tłoka

    59,5 mm


    Stopień sprężania

    9


    Ciśnienie sprężania

    735 kPa ( 7,5 kG/cm2 )


    Największy moment obrotowy

    16,67 N× m ( 1,7 kGm )


    Prędkość obrotowa wału korbowego przy momencie maksymalnym

    5800 obr/min


    Rodzaj rozrządu

    symetryczny, krawędziami tłoka


    Kąt otwarcia okna kanału ssącego

    158° obrotu wału korbowego


    Kąt otwarcia okna kanału dolotowego

    120° obrotu wału korbowego


    Kąt otwarcia okna kanału wylotowego

    166° obrotu wału korbowego


    Paliwo

    Benzyna LO 94


    Smarowanie silnika

    Mieszanka z dodatkiem oleju do benzyny w stosunku 1 : 30


    Rodzaj zapłonu

    Bateryjny


    Wyprzedzenie zapłonu przed ZZ (optymalne)

    3,5± 0,2 mm suwu tłoka


    Przerwa między stykami przerywacza

    0,2 ... 0,3 mm


    Świeca zapłonowa

    M14x125 o wartości cieplnej 240 ... 250 według Boscha lub F 100 według KLG


    Prawidłowy odstęp elektrod świecy zapłonowej

    0,4 ... 0,6 mm


    Gaźnik

    GM26U3


    Średnica gardzieli

    26 mm

    Dysz główna

    100 ( 180 ccm przepływu wody w cięgu 1 minuty )


    Średnica rozpylacza

    2,70 mm


    Iglica przepustnicy: długość stożka / śr.stożka
    25 / 1,9 mm


    Położenie normalne iglicy

    Zapinka na trzecim rowku od góry


    Poziom paliwa w komorze pływakowej

    2± 0,8 mm ponad osią komory pływakowej


    Filtr powietrza

    Siatkowy, zwilżony olejem z benzyną (1 : 1)


    Zespoły przeniesienia napędu

    Zblokowane z silnikiem


    Przeniesienie napędu z wału silnika na sprzęgło

    Łańcuchem tulejkowym 9,525x5x9,525 o 48 ogniwach ( 5x3/8", 48 ogniw )

    Sprzęgło

    Mokre trzytarczowe z wkładkami korkowymi


    Skrzynka biegów

    Czterostopniowa, trzywałkowa z kołami stale zazębionymi


    Przełożenie wał silnika - sprzęgło

    35 : 15 = 2,33


    Przełożenie na poszczególnych biegach

    I bieg - 2,93 ; II bieg - 1,79 ; III bieg - 1,35 ; IV bieg - 1,0


    Przełożenie na poszczególnych biegach w silnikach od nr 123280

    I bieg - 3,24 ; II bieg - 2,18 ; III bieg - 1,49 ; IV bieg - 1,0


    Smarowanie zespołów przeniesienia napędu

    Olejem Lux 10, rozbryzgowo


    Ilość oleju smarowania zespołów przeniesienia napędu

    0,7 l


    Wyprowadzenie napędu

    Kołem zębatym łańcuchowym o podziałce 12,7 mm ( 1/2" ) z = 15
    PO generalnym remącie

  • Zawieszenie

    przednia opona: 3/0-19
    tylna opona: 3/0-18
    skok zawieszenia - przód: 150 mm
    skok zawieszenia - tył: brak danych
    hamulce przód / tył: hamulec bębnowy, , hamulec bębnowy,

Komentarze (2)

  • 2010-06-24 18:01:52

    Wygoda
    Szybkość
    Komfort
    10/10

  • 2010-06-24 11:24:48

    fajna wsk ładny kolorek 10/10 skomentuj moją mz

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Simson S 51
  • Fiat 126
  • Opel Ascona
  • Romet 50 T-3
  • MZ TS 150
  • Peugeot 307

Co robią kierowcy na PJ