Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1974 r.
124 cm3
0.00 s
To motocykl moich rodziców. Tata miał WSK 125 z czarną ramą a mama WSK 125 z popielatymi elementami:) Ten motor był ze mną od dziecka. To na nim Ojciec przewiózł mnie po raz pierwszy i na nim ja stawiałem pierwsze kroki do przygody z motocyklami.
Teraz złożony z dwóch wygląda tak jak na zdjęciach.
Chyba żartujecie...:)
Wszystkie podzespoły działają tak jak przed kilkudziesięcioma latami. Modyfikacje mają na celu usprawnienie niedociągnięć i wprowadzenie współczesnych, równie prostych rozwiązań konstrukcyjnych.
Prace zostały zaplanowane i wykonane z dużą dokładnością w długim okresie czasu. Z wykorzystaniem oryginalnej dokumentacji technicznej, instrukcji obsługi i eksploatacji z lat 70-siątych. Silnik zaskakuje od pierwszego kopnięcia a motocykl osiąga prędkość powyżej katalogowej.
Pozostała ostateczna regulacja gaźnika i kąta wyprzedzenia zapłonu po okresie docierania.
Jak gaźnik jest dobrze przelany to zaskakuje od pierwszego kopnięcia:)
Doskonałe do wypadów po okolicy na nierównych polnych drogach jak i po asfalcie. Bardzo miękkie i wygodne.
Utrzymać taki motorek w tym stanie jak najdłużej.
Minus na masie ;)
PODSTAWOWE PRACE RENOWACYJNE WSK 125 M06B3-Lux z 1974r.
-wymiana łożysk w piastach kół i główce ramy
-piaskowane i lakierowane proszkowo błotniki, obręcze kół zbiornik i elementy podwozia
-lakierowane boczki z tworzywa i reflektor przedni
-nowe dętki, fartuchy i opony z „tamtych” lat
-szprychowane koła
-tapicerowana kanapa
-narzędziówka z epoki
-wymieniono sparciałe gumowe elementy nadwozia
-wymienione zardzewiałe śruby i nakrętki na nowe, w większości śruby z łbem walcowym z gniazdem sześciokątnym i nakrętkami kołpakowymi lub koronowymi
-nowy oryginalny tłumik i kolano wydechowe
-nowe linki Bowdena, chlapacze błotników
-nowe koła łańcuchowe oraz łańcuch napędowy
-nowe dźwignie sprzęgła i hamulca ręcznego
-regenerowane mocowanie pokrywy gaźnika
-zamieniona mało wydajna wkładka oryginalnego siatkowego filtra powietrza na papierową
-wymienione łożyska kulkowe silnika oraz kulkowe i ślizgowe skrzynki biegów
-regenerowany wał korbowy
-szlifowany cylinder z doborem sworznia, tłoka i pierścieni tłokowych
-nowy łańcuch sprzęgłowy
-wymieniono kilka zużytych kół zębatych skrzynki biegów i wszystkie uszczelniacze
-instalacja elektryczna w sposób dyskretny dostosowana z 6V do napięcia 12V
-akumulator 12V 5,5Ah
-elektroniczny układ prostowniczy z mostkiem Gretza na każdą z cewek
-układ zapłonowy akumulatorowy elektroniczny z modułem tranzystorowym i cewką zewnętrzną o zmniejszonej rezystancji uzwojenia pierwotnego
-na tarczy prędkościomierza wprowadzono niewielkie kontrolki świateł mijania i drogowych oraz załączenia zapłonu (wszystkie modyfikacje zrobione tak aby jak najmniej rzucały się w oczy zmieniając tym samym wygląd oryginału)
-zakończone prace nad poprawą wydajności układu dostarczania napięcia i zastosowaniem elektronicznego regulatora napięcia 14,5V
O chłopie, dla Ciebie MAX za ogrom pracy jaki włożyłeś w ten motor i za to że Twoja WSK nie stała sie kolejnym obiektem wiejskiego "Tjóningu". Zapraszam do mojego Eliminatora.
P.S. Rejestracja wymiata!!!!
No no bardzo ładna ale rejestracja zabija :P Trochę dziwne malowanie felg. A co do całego moto to biały aż tak się nie gryzie z WSK :) Wymień ten wsiowy licznik i będzie ok
Prawie wszystkie wsk sa czarne i myslalem ze tylko w czerni najlepiej ale .. Biel zabija .. Widac ogrom pracy wlozonej w ten motocykl :)
rejestracja tez elegancka :D :)
pozdrawiam
No... no... normalnie zajebista jest ... :D
Wygląda jak nowa ,wszystko się świeci.
Muszę dać 11/10
Zapraszam do mnie z komentarzem :)
Śliczne odrestaurowana WSK-a daje 15/10. Widac, że zostało włożone dużo pracy. Niech służy jak najdłużej. Zapraszam do skomentowania ,mojego Ogara 205. Pozdrawiam
Kawał dobrej roboty i przyznam że efekt powala na kolana :) Swoją B3 starałem się zrobić jak najlepiej, ale i tak twoja bardziej mi się podoba.
Niech Mixol bedzie z tobą :)
Pięknie ją zrobiłeś, motocykl z duszą:) Pozdrawiam i zapraszam do oceny mojej WFM.
Najpiękniejsza jaką widziałem do tej pory :D może się na niej zainspiruje i w mojej bak również na biało pomaluje
Świetna wsk i piękny kolor lakieru xD Chyba swoją tak odmaluje. Super... jest pasja i to się liczy ;) Pozdrawiam i Szerokości !!!
stary normalnie cudo na kołach i wiem co mówie bo sam mam takie trzy;) dbaj o nią:) wpadnij do mnie;)
Bardzo ładna wsk.Szerokości życzę, no i dbaj o nią.Zapraszam do moich sprzętów.
Dr.Dres pozdrowił kierowcę pojazdu