Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1976 r.
Przybiernowo k.Gryfic
125 cm3
7 KM
0.00 s
JEŻELI JUŻ TU JESTEŚ TO POZOSTAW PO SOBIE ŚLAD... Motor ten ma ciekawą historię gdyż przechodzi z pokolenia na pokolenie. Mój tata ją kupił w salonie w 70-tych latach, następnie oddał ją mojemu bratu a brat oddał mi. Gdy dostałem tą WSK-ę to była ona w nie najlepszym stanie. Była trochę porysowana i pordzewiała. W silniku było dużo zużytych części takich np. jak wał. W związku z tym postanowiłem go odnowić no i praktycznie mi się udało.:)
Wyłącznie sinika. są szlifowane oraz polerowane doloty paliwa tzn. wszystkie komory cylindra, oraz polerowanie wału i korbowodu. Została zmniejszona komora wału korbowego. Tuning ten dodał motocyklowi kilka KM więcej.
Kapitalny remont. Nowy wał, nowy cylinder, skrzynia biegów wymieniona na nową, wymienione wszystkie łożyska oraz uszczelniacze, tarcze sprzęgłowe, łańcuch sprzęgłowy i wiele innych części.
Zbyt miękkie
Sama jazda tym motocyklem jest przygodą...
Doprowadzić motor do oryginalnego stanu
plusy:
mało pali
wygodny
zrywny
Minusy:
zbyt miękkie zawieszenie
motocykl ma swoje gorsze dni
MZ ETZ 250
No widzę tutaj bardzo zadbany egzemplarz i o to chodzi ;) Klasyki powinno sie dopieszczać na tyle ile pozwala czas i fundusze ;) Pozdrawiam i dzięki za komentarz
napewno motorek zyska na wyglądzie. Popieram pytanie ThePolak, co to za patent na prawym deklu silnika ?
Pozdrowionka :)
Ładnie zachowana B3 :) Osobiście uważam że te naklejki ze zbiornika, są koszmarne, wiem że takie sprzedają na allegro i w sklepach z częściami, ale to obecny "wynalazek". Proponuję zakup orginalnych,
WSK fajna, ale gnębi mnie jedno pytanie. Po co jest ta opaska na silniku?
Pozdro
JACEK9407 nominował pojazd do prezentacji tygodnia