Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1959 r.
Turek
123 cm3
4 KM
0.00 s
Kolejny motocykl w moim posiadaniu zakupiony 17.05.2010 Motocykl w opłakanym stanie lecz silnik odpala.
Nigdy w życiu
Typu S01, dwusuwowy z przepłukiwaniem zwrotnym, średnica cylindra 52 mm, skok tłoka 58 mm, pojemność skokowa 123 ccm, stopień sprężania 6. Moc maksymalna 3,0 kW (4 KM) przy 4250 obr/min, maksymalny moment obrotowy 7,36 Nm przy 3000 obr/min. Kadłub silnika ze stopu lekkiego stanowi obudowę silnika, sprzęgła i skrzyni biegów, cylinder żeliwny, głowica ze stopu lekkiego. Wał korbowy kuty, składany podparty na czterech łożyskach kulkowych. Tłok ze stopu lekkiego z wypukłym denkiem, dwa pierścienie uszczelniające.Chłodzony powietrzem
Odrestaurowanie zgodnie z orginałem żadnych przeróbek i usprawnień
Fajne motorki.troszke wysiłku i będą jak z fabryki.mam też wfm 60 rok właśnie remontuje silnik
Ładny materiał na odnowienie.
Życzę udanej renowacji:)
Ładna , dobry materiał do odrestaurowania .
Pozdrawiam
Bardzo ładny stan do remontu.
Ładnie zachowana. Życzę powodzenia w renowacji.
Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
Super maszyna :D szerokości :)
Wpadnij do mnie obejzec moja Aprilie
miałem taką tylko ze z 61r. dobra maszynka
Piękn klasy i to zachowany w oryginale, odrestauruj go a bedzie jeszcze lepiej.
Bardzo ładna WFM i co najważniejsze w oryginale, dzięki za komentarz...Pozdrawiam
fajny zabytek miałem okazje jeździć czymś takim to bardzo dobre motory skomentuj moja mz