Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1991 r.
Konin
125 cm3
10 KM
12 Nm
11.00 s
Moja Ecia:0 Druga Miłośc:D
Etke kupiłem 3 lata temu w listopadzie w stanie (uff...). nie odpalała, i było na niej pełno korozji:-/. Odrazu zabrałem się za jej remont... na poczatku ja rozebrałem w "mak" i zabralem sie za czyszczenie wszystkiego... wyciągłem silnik i mój tato sie za niego zabrał a ja w tym czasie zacząłem malowanie Itp...:) w kwietniu 2008 było jej pierwsze odpalenie i w droge:) wtedy właśnie zrobiłem 150KM bez nawet zająknięcia:) cała moją prace oceńcie sami:)
Never!!!
Jednocylindrowy dwusuw chłodzony powietrzem. prosty układ z przepłukiwaniem zwrotnym. Rozrząd realizowany jest przy wykorzystaniu okien w cylindrze. gaźnik BVF 22 N2-2. Cylinder i głowica chłodzone są powietrzem, dodatkowe żebra chłodzące umieszczono na karterze silnika pod skrzynią korbową. Napęd wstępny przenoszony jest łańcuchem rolkowym na mokre, sterowane linką sprzęgło. Pięciobiegowa skrzynia biegów przenosi napęd na tylne koło przy wykorzystaniu tradycyjnego rolkowego łańcucha.
Mi się bardzo, ale to bardzo podoba jak pracuje...:)
pamietam jak pojechałem z kumplem do lasu (on Yamaha DT 80 LC2) i się sćigaliśmy to na mecie troche za nim czekałem mimo że DT to cross i jego żywioł to lasy:D
150 kilometrów bez ujmowania gazu. żadnych problemow po drodze:)
hmmm... wymiana sprzęgła:)
NIE MA MINUSÓW a jeśli są to plusy je zasłaniają:)
125km/h z wiaduktu:D
wygrany wyścig z Jawa 350:)
Wygarany wyścig z Yamaszką DT:D
tańszym paliwie:)
przesiadce na 251:)
aby dalej sie tak spisywała:)