Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2010 r.
125 cm3
14 KM
8.00 s
Bardzo ładny motorek w stylu Naked Bike
hmmm tuning ? Raczej nie . Przerobiłem go tylko troszkę pod swoje potrzeby :)
- przelotowy tłumik ( wycięty katalizator )
- paski na felgi
- (zabiegi stylistyczne)
- ściągnięty tylni błotnik
- mini kierunkowskazy z tyłu
- kierownica REIKON z belką poprzeczną
- opona 120/90-16 tył
- Podwyższony tył na ramie
- dolot do gaźnika dzięki czemu wkręca się bardzo wysoko
- wyeliminowanie wszystkich drgań ;)
Rzędowy singiel o pojemności 125 cc
5 biegów
Silnik: czterosuwowy, chłodzony powietrzem
Układ: jednocylindrowy
Rozrząd: OHV, dwa zawory na cylinder
Średnica x skok tłoka: 56,5 x 49,5 mm
Zasilanie: gaźnik
Smarowanie: z mokrą miską olejową
Rozruch: elektryczny, nożny
Zapłon: CDI
Przy bardzo spokojnej jeździe spalanie poniżej 2l :D
1-45kmh
2-75kmh
3-90kmh
4-100kmh
5-110-115kmh
Miękkie z przodu , tył zrobiłem twardy , wygodne , ładnie pracuje na bezdrożach .
+ wygodny
+ solidny
+ dobrze się prowadzi
+ bak paliwa 14 l
- jak dla mnie nie ma
Zresztą co będę mówić jak się dba to się ma ;)
STUNT
Doprowadzić do takiego stanu jak jest ;)
Jak na 4t w tej klasie to bd . v max 115 km.h
Zębatki 16/38z
A co wam do tego ? :)