Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1985 r.
WGR
123 cm3
7 KM
0.00 s
WSK 125 M06 B3 z 1985r. Silnik S01-Z3A Lux, gaźnik typu G20M-2A. Silnik cały po remoncie, stary został tylko tłok i kartery. Motocykl modernizowany już około 4 lach i nadal coś do niego dodaje, zmieniam, ulepszam, tak by doprowadzić go do niepowtarzalnego wyglądu i do idealnego stanu technicznego.
Dodałem bardzo dużo elementów takich jak:
- szyba, - manetki, - sakwy, - gmole, - kufer, - tłumnik, - szersza tylna opona, - napisy hrom, - siedzenie na zamuwienie, - pomalowana w 2 kolorach, - lusterka hrom, - listwy brzegowe hrom, - kierunkowskazy.
W niedługim czasie polerka silnika na połysk, zamontowanie bezstykowego aparatu zapłonowego i przerobieni na 12v jeszcze w ty roku.
Silnik S01-Z3A Lux, gaźnikowy z przepłukiwaniem zwrotnym, sportowy filtr powietsza, poza tym silnik w orginale, wyremontowany na Polskich częściach. No i oczywiście żadnych wycieków
Pierwsza wyprawa po remoncie ok. 30km. w jedną strone, i nie stety, nie dojechałem do domu. W drodze powrotnej, jakieś 5km. do domu rozpadło mi się łożysko koła tylnego, i musiałem dzwonić po pomoc, bym mógł wrócić do domu.
Dąże do tego, by była niepowtarzalna i do tego, w idealnym stanie technicznym jak i wizualnym.
+ łatwy i tani w naprawie,
+ dobrze sobie radzi w karzdym terenie,
+ można go modernizować tak jak się rzywnie podoba,
+ mało spala paliwa,
- dość awaryjny zapłon, ale jest to WSK zaletą,
- ciągły problem z oświetleniem ( ale już nie długo to się zmieni).
Jeszcze brak, ale bardzo chciałbym, by ktoś szczerze docenił to do czego dąże, i wyrużnił mnie za wizualny wygląd Mojej cennej maszyny.
Marzę by w hromie był silnik i pare innych częśći które zrobiłem sam np. stelarze sakiew czy mocowanie kufra.
Drugim marzeniem jest, bym mugł wybrać się na jakiś zlot i zaistnieć jako posiadacz niezwłykłej WSK-i, i by ktoś nie nazwał tego "wiejskim tuningiem".
JEŚLI TU JESTEŚ TO ZOSTAW KOMENTARZ !!!!