Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1983 r.
Głogów / Dundee
343 cm3
23 KM
0.00 s
"I choćbyście nie wiem jak się starali, to nie zrobicie z Tico Ferrari".
Motocykl staram się otrzymać jak najbliżej oryginału, z kilkoma usprawnieniami które ułatwiają życie.
Nie cierpie tego słowa w odniesieniu do starych motocykli, mózg sobie stuninguj !
Podczas dużego remontu kilka lat temu CZ 350 dostała nowe oryginalne Czechosłowackie cylindry i tłoki oraz regeneracja wału w profesjonalnym zakładzie.
W sezonie 2009 skończyły się wszelkie problemy z elektryką, rozładowanym akumulatorem itp. - położyłem nową instalacje, grubsze przewody od akumulatora i masy, oraz płaskie bezpieczniki - dorzuciłem kilka więcej na główne układy, po prostu jak wywali bezpiecznik łatwiej określić gdzie jest problem.
No i główne usprawnienie jeśli chodzi o elektryke - 'mała elektrownia' Vape - urządzenie proste w konstrukcji a daje już przy niskich obrotach ponad 200 W prądu. No i kolejna zaleta 12V - kto musiał w trasie szukać żarówek 6V ten wie. Jedynym minusem jest zapłon który jest niby elektroniczny itp ale nie jest najefektywniejszą konstrukcją.
Jedyny dodatek przy Vape - przekaźnik tak aby wyłączanie silnika przebiegało jak poprzednio.
Kto poczuł 'zapach' czechosłowackiego oleju po 23 latach bycia w lagach ten wie.
Poradzenie sobie z plującymi kolankami.
Zależą od twojego podejścia, jak masz niespełnione ambicje i chcesz ścigacza/crossa/choppera to nie jest motocykl dla ciebie. I ww z niego nie zrobisz.
Plusy:
prostota - łatwość naprawy
2 gary - nawet jak jeden padnie, drugi dalej pociągnie
Dość solidna konstrukcja
spora masa i rozmiary - czujesz że to motocykl
motocykl jest poprostu ładny - klasyczny wygląd
Minusy:
fabryczna instalacja 6V (chociaż znam osoby które na nią nie narzekały i wszystko u nich działało)