Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1999 r.
Warszawa
800 cm3
110 KM
82 Nm
3.10 s
Co tu duzo pisac... kompromis miedzy sportem a turystykiem... Moto super na trasie bo wygodne dla 2 osob... a smignie kazde moto majace 120 koni i wazace 50 kilo mniej :)
Wlasciwie brak.. pelna seria gdyby nie stelaz Givi... i tak tez pozostanie.Odblaskowymi paskami na kola i tankpada nie mozna nazwac tuningiem :)
Silnik w ukladzie V, 110 koni, 82 Nm, 9,4 sek do 200, vmax ponad 260 km/h... pelna seria.
No jest ;) troszke moim zdaniem przytwarde... jak na moto szosowo-turystyczne... po wertepach telepie strasznie.. no ale coz... africa czy fazer to to nie jest.
VFR-ka zostaje ze mna na dluzej... xjka byla kupiona zeby nauczyc sie jezdzic... skoro podstawy poznalem to czas na cos ciezszego :)
+ wygoda podrozowania dla kierowcy jak i pasazera
+ osiagi
+ pieknie brzmiacy silnik w ukladzie V
+ elastycznosc silnika... nie brakuje biegow
+ wyglad
+ oslona przed wiatrem
+ spalanie
- Waga... w trasie tego nie poczujesz.. ale przy manerwach uciazliwe strasznie
To ze na wszystko ciezko zapracowalem wlasnymi rekami... nikt mi na to nie dal
Jakis dluzszy roadtrip po Europie