Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
Łowicz
250 cm3
21 KM
27 Nm
10.00 s
Typ: dwusuwowy, chłodzony powietrzem
Układ: jednocylindrowy
Rozrząd: tłokowy
Pojemność skokowa: 243 ccm
Średnica x skok tłoka: 69 x 65 mm
Stopień sprężania: 10: 1
Moc maksymalna: 21 KM/5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 27,5 Nm/5200 obr/min
Zasilanie: gaźnik BVF 30 N 31, 30 mm
Smarowanie: mieszankowe
Rozruch: nożny
Alternator: 180 W
Zapłon: platynkowy
Zawieszenie przednie: teleskopowe, skok 185 mm
Zawieszenie tylne: dwa boczne elementy resorująco-tłumiące, skok 135 mm
Było ich naprawde dużo.. Ale najbardziej pamiętam pierwszą podróż i emocje z nią związane..
Plusy:
- wysoki komfort jazdy
- dość duży moment obrotowy
- stan techniczny..:)
Minusy:
- całkiem duże spalanie jak na taką pojemność
- lekki przód
120km/h na czwartym biegu..:D
Kolejnym motorze..