Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1991 r.
Kańczuga
243 cm3
21 KM
27 Nm
8.00 s
Motocykl ten kupiłem 6 czerwca, w stanie ogólnego wyeksploatowania, nadającego się do możliwie szybkiego remontu. Zdjęcia przedstawiają motocykl na dzień 23 lipca 2009 roku, a te w trasie na dzień 06 września 2009 roku, czyli jeszcze przed remontem, który zaczął się wraz z końcem sezonu (między lipcem a wrześniem wymieniłem tylko pompkę hamulcową bo to była konieczność i zegary bo były zniszczone). Ostatnie 5 zdjęć przedstawia motocykl na dzień 08.05.2010, już po całkowitym remoncie. Brakuje jeszcze tylko kilku drobiazgów. Do wymiany został mi również wydech. Aktualnie moto otrzymało oryginalne niemieckie kufry Pneumant S 32 Tour.
Z dniem dzisiejszym, tj. 12.10.2010 MZ znalazła nowego właściciela.
Brak - nie uznaję.
Silnik był delikatnie mówiąc "zarżnięty". Konieczny był szlif, regeneracja wału, wszystkich łożysk - wszystko to było oryginalne i pracowało ponad 18 lat w motocyklu. Aktualnie silniczek po remoncie, dociera się właśnie :)
Zawieszenie jak powszechnie wiadomo zestrojone nieco za miękko ale do wszystkiego idzie się przyzwyczaić.
Jak do tej pory najbardziej pamiętną podróżą był wyjazd z ekipą na zlot na zakończenie sezonu w Małej, jednak w przyszłości z pewnością będzie ich o wiele więcej.
Perspektywy względem tego motocykla są proste - przywrócić go do dawnej świetności, usprawnić go a potem cieszyć się doskonałym motocyklem turystycznym w trasie.
Tylko plusy :)
Osiągnięciem dla mnie będzie doprowadzenie jej do takiego stanu, w którym będzie niepowtarzalna :)
Honda XL 1000 Varadero.