Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
250 cm3
21 KM
27 Nm
10.00 s
Motocykl kupiłem 2 lata temu i bardzo dobrze mi służy.Wymieniłem w nim wiele rzeczy począwszy na linkach a kończąc na wale.Gdyż poprzedni właściciel niewiele dbał o niego.
Przepolerowany kanał dolotowy i komora korbowa ,[ nawet lepiej się wkręca na obroty] i jeszcze parę innych rzeczy przepolerowałem. A poza tym staram się "ETKE" pozostawić w oryginale.
Jakiś rok temu w silniku wymieniłem wał , wszystkie łożyska , uszczelniacze , tarcze i stożek sprzęgłowy , naprawiłem głowice, w które był zerwany gwint oraz wymieniłem wszystkie dysze w gaźniku. Teraz silnik igła wszystko chodzi jak w zegarku :-]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]
-Przód: Widelec teleskopowy ,lagi po wymianie uszczelniaczy i zastosowałem gęstszy olej co w znacznym stopniu utwardziło przód, teraz nie ma tzw. zjawiska nurkowania podczas mocnego hamowania. -Tył: Wahacz
Trochę ich już było, ale na pewno zapamiętam jak uderzyłem w psa i się przejechałem parę metrów po asfalcie .
Jeździć jeździć i tak aż do zimy w zimę porobić trochę przy motorku a gdy nadejdą cieplejsze dni jeździć ...
Plusów jest wiele a znaczne minusy moim zdaniem to: stożek sprzęgła, który lubi "spaść" z wału i spalanie które przy dynamicznej jeździe sięga 7 litrów. Ale tak i tak MZ to fajny motorek.
Doprowadzenie MZ-ki do aktualnego stanu.
Jakiejś "500-tce" może być GS 500, i tanim paliwie.