facebook
System PJ
to 129 373 pojazdów na 669 425 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Yamaha MT 03 2008r

Oglądano już 26137 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Yamaha MT 03 »
  • Rocznik

    2008 r.

  • Właściciel

    GniewnyDawid

  • Kategoria

    Szosowe

  • Lokalizacja

    Michalin

  • Pojemność

    660 cm3

  • Moc

    56 KM

  • Max. moment obrotowy

    60 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    4.50 s

  • Opis

    MT-03 swoją zwrotnością i zwinnością może zaskoczyć nie jednego jeźdźca…

    Motocykl na pierwszy rzut oka jest „inny od wszystkich”. Pierwszym elementem rzucającym się w oczy jest charakterystyczne mocowanie amortyzatora tylnego jak i piękne dwa wydechy wychodzące z pod siedzenia pasażera, które z pewnością działają na nerwy wszystkim tym, którzy znajdują się od motocykla w promieniu 1 km. Przedstawiony egzemplarz, na którym się poruszam jest wyposażony w przelotowe wydechy Akrapović.

    Moc i dynamika
    Opony są osadzone na 17calowych aluminiowych felgach. Motocykl trudno zaliczyć, jako supermoto lub naked z tego względu, że Sercem maszyny jest jednocylindrowy silnik z układem wtrysku oraz cztero zaworową głowicą, a silnik pochodzi z Yamahy XT660.W silniku mamy do wykorzystania lekko pracującą 5 biegową skrzynie biegów, przy której są dobrze dobrane przełożenia. Motocykl mimo swoich seryjnych 48km oraz momentowi sięgającemu 58Nm spisuje się doskonale bez problemu jest skory to unoszenia przedniego koła. Dosyć wysoki moment obrotowy daje nam niesamowitą frajdę w mieście, MT-03 doskonale czuje się w wąskich winklach, tam motocykl na pewno nas nie zawiedzie a bynajmniej zaskoczy. Również dla jeźdźca, który pierwszy raz wsiadł na jednocylindrowca mogą być szarpnięcia pod zejściu z siedzenia mamy gwarantowany ból nadgarstków.
    Dość uciążliwymi elementami są rury wydechowe, które utrudniają jazdę poprzez ciepłotę, która otula nasze nogi, również pasażer nie ma lekko końcówki wydechów zapewniają stałe podgrzewanie naszego ciała szczególnie jest to uciążliwe w sezonie letnim.

    Komfort i bezpieczeństwo
    Na pochwał zasługują przednie hamulce z dwu tłoczkowymi zaciskami oraz tylny hamulec Brembo. Jeśli chodzi o zawieszenie to należy również pochwalić przednie mimo tego, że nie posiada żadnej regulacji jest dobrze zestrojone z masą pojazdu oraz tylni Sachs również spełnia swoje zadanie. Komfort motocykla… szeroka kierownica, wyprostowana pozycja motocyklisty i wygodne siedzenie niczym siodło konne ,pasażer? tutaj trzeba się przyczepić malutkie siedzonko prawie jak kawałek chleba przy dłuższych trasach zdecydowanie nie chce się zbytnio dopasować do „naszego siedzenia”.

    Detale
    Informacje dla kierowcy są przekazywane poprzez obrotomierz oraz ciekło krystaliczny wyświetlacz, który pokazuje wszystkie informacje związane z prędkością i przebiegiem. Na miano zasługuje podświetlenie czerwone czytelne a do tego na tarczy obrotomierza podświetlony znak MT niby detal a jak cieszy kierującego. Każdy detal w motocyklu został poważnie przemyślany.

    Czas na wady
    Głównym minusem jest uczucie „wyrywania głowy” staje się to powyżej prędkości 100km/h od tej trzy cyfrowej liczby zaczyna się prawdziwa walka z naturą przyczyną jest brak ochrony przed wiatrem. Trzeba pamiętać, że jazda poniżej 2000 Obr/min na wyższych biegach to porażka silnik chce rozerwać łańcuch. Jakiekolwiek schowki? O tym możemy pomażyć za to producent przewidział wyposażenie motocykl w komplet kufrów. Światła… mały reflektor radzi sobie nawet nieźle możemy się przyczepić jedynie do świateł drogowych nie są tak dobre jak światła mijania, które oświetlają całą szerokość jak i pobocze drogi.

    Motocykl dla każdego
    Gdy pierwszy raz widziałem to „cudo” zadałem sobie pytanie, Co to jest? jednak po chwili szperania w internecie postanowiłem obejrzeć motocykl na „żywo” pierwsze wrażenie było piorunujące jak dla mnie. Po chwili zasiadam wciskam
    Czerwony przycisk zapłonu i czas na wciśnięcie przycisku rozrusznika… po 2s dobiega
    piękny dźwięk jednocylindrowca. Opanowanie motocykla zajmie nam min. 10 min. Być może motocykl został stworzony z myślą o płci pięknej. Niska wysokość od podłoża tym bardziej sprzyja kobietom.

  • Tuning

    Akcesoria:
    -wydechy przelotówki Akrapović
    -przednia owiewka na zegary do tego modelu
    -szeroka kierownica z poprzeczką
    -rolki (spols)
    -osłona chłodnicy

  • Perspektywy

    założyć:
    ładne lusterka KOSO
    osłony rąk
    ciężarki kierownicy

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Kymco Grand Dink 150
  • Italjet Formula 50
  • Zipp Quantum
  • Rover 200
  • Derbi Senda SM
  • Zipp Vapor

Co robią kierowcy na PJ