Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1964 r.
125 cm3
6 KM
4850 Nm
0.00 s
WSK M06-64 Zachowana w orginalnym stanie .
Tuning takich motorów tylko dla wieśniaków !
Silnik 2 wersja w której zmieniło się położenie zapłonu tzw. (wysoki zapłon) . Silnik po kupnie w stanie takim sobie , po pewnym czasie zostały wymienione takie części jak :
-Wał
-Łożyska
-Simeringi
-Uszczelki
-Cylinder
-Tłok
-Pierścienie , sworzeń i zabezpieczenie
-Zębatka na wał
-Zębatka napędowa
-Świeca
-Zabezpieczenie kosza sprzęgłowego
-Kranik
-Łańcuszek sprzęgłowy
-Tarcze sprzęgłowe
-Linka gazu
-Linka Sprzęgła
Ogółem silnik Nowy :)
Zawieszenie przednie teleskopowe z amortyzatorami olejowymi. Skok 150 mm. Zawieszenie tylne na podwójnym wahaczu wleczonym telekskopowe z amortyzatorami olejowymi. Skok 80 mm
Czyli niezłe :)
Chromowanie
Wymiana Tłumika i Kolanka
+ to WSK
+ duży dostęp do zamienników
+ można w niej pogrzebać
+ jest zarejestrowana od 02.01.1964 ma ubezpieczenie i przegląd ważne
+ Historia Polskiej Motoryzacji.
+ Jest super zachowana
+ W pełni sprawna
- Do wymiany tylna lampa i gumy na stopki .
- Coraz mniej jest ich.
- Chromy ;\
Na dotarciu :) - 60 KM/H
WSK DUDEK
WSK Sport-2
WSK M06 B1