Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1990 r.
suwałki
350 cm3
27 KM
5500 Nm
7.00 s
jawę kupiłem za 200zł od jej oprawcy jeździł na 1 garze po czym zatarł wał .Z kolegą rozkręciliśmy silnik i okazało się że był do tego nieszczelny.Po regeneracji wału silnik został przywałany do życia ale była jeszcze nieszczelność między komorą korbową a skrzynią biegów i trzeba było zastosować własny patent wykonaliśmy uszczelki z gambitu do skrzyni biegów i komory korbowej co załatwiło problem jawa jest bez wycieków trybi jak należy a poprzedni właściciel nie może pogodzić się z tym że sprzedał ją tylko za 200zł
wizualny
naklejki jawasaki :D
przeróbka przedniego błotnika
polerka karterów
mechaniczny
narazie nie ma ale mam w planie wstawić jakiś moduł 2 gaźniki na 2 gary albo zsynchronizować wał żeby 2 tłoki chodziły razem
wał po regeneracji
3 szlif cylindrów
nowy komplet łożysk
uszczelka do skrzyni biegów i w komorze korbowej ( z obu stron przegrody wału)
silnik był rozpoławiany przy urzyciu ściągacza własnej konstrukcji
w pełni sprawne bez przeróbek
kiedy jawa dostała spalania stukowego było to spowodowane nieszczelnością silnika olej ze skrzyni dostał się do wału jawa sama zaczeła kręcić na coraz wyższe obroty po wyłączeniu zapłonu i zdjęciu fajek ze świec odcięciu paliwa jawa pracowała dalej
stan wizualny a będzie i tuning mechaniczny
-brak tarczówki z przodu
-paskudny standardowy błotnik
-1 gaźnik na 2 gary
-brak 5 biegu
-dużo pali
+2 gary w 2T
+stabilna
+wygodna
+mimo że to jawa da rade postawić na koło i przypalić laczka i zawstydzić niejedną mz
+jawa jest dobra to tuningu
+duży motocykl
wskrzeszenie jej do życia
przywołanie do takiego stanu
i łamanie stereotypów na temat jawy że jest awaryjna i bardzo trudna w naprawie
Yamaszce FZR 600 albo yamaha fzs 600 fazer