Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
243 cm3
21 KM
28 Nm
8.00 s
MZ ETZ 250 de Luxe,wersja z elektronicznym zapłonem.Motocykl posiadam od 2007r.Został odnowiony oraz wprowadziłem kilka zmian aby poprawic jego wygląd.Białe klosze lamp,polerka elementów aluminiowych i czerwone tarcze hamulcowe.Oring w pompce hamulcowej zastąpiłem simeringiem 10x20x7 co zlikwidowało wycieki.Zmieniłem skrzynkę bezpieczników na 4 samochodowe i założył przekazniki do świateł drogowych i mijania,mikroprocesorowy moduł zapłonowy.Nowe opony przód Heidenau k39 2.75,tył Heidenau k36 110/80/18 i nawiercane tarcze hamulcowe - nie długo wrzucę fotki:)Nowe uchwyty silnika prawy zrobiony samodzielnie z blach 5mm ,raczej się już nie skrzywi oraz nowa guma górnego elastycznego zawieszenia.Oryginalna stacyjka uległa przeróbce została połączona z wkładką i bębenkiem (który uległ dużym zmianom) drzwi od seicento.Kluczyk można wyjąć w 2 pozycjach.
Może nie tuning,a ulepszenia.
EM 250 działa jak fabryka z Zschopau chciała,jeszcze nie był rozpoławiany,instalacja elektryczna ma założony elektroniczny regulator napięcia oraz wymienione i zabezpieczone koszulką termokurczliwą zaśniedziałe złącza konektorowe.
Przód po wymianie uszczelniaczy i zalaniu nowym olejem.Tył nowe amortyzatory.
Kiedy pojechałem na przegląd koleś się zapytał czy jest nowa i czy jeszcze takie produkują.
Nawiercane tarcze hamulcowe(już niedługo).Zostaje u mnie na zawsze:-)
+ MZ
+ niezawodny
+ ładny wygląd
+ niezłe przyśpieszenie
+ przyciąga spojrzenie
+ wystarczy trochę wiedzy i praktyki żeby każdą naprawę wykonac samodzielnie.
- dla mnie brak
Stan wizualny i mechaniczny.Zrobienie wszystkich narzędzi serwisowych silnika MZ.
Honda CBR 954RR