Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1987 r.
Nysa
747 cm3
91 KM
9500 Nm
3.90 s
SILNIK:Czterocylindrowy, rzędowy; czterosuwowy, chodzony powietrzem . Rozrz±d typu DOHC, 4 zawory na cylinder,cztery gazniki Keihin o ¶rednicy przelotu 34mm, rozrusznik elektryczny, ¦rednica cylindra/skok tloka 70/48,6 mm, pojemn¶ć skokowa 747cm^3, stopień sprężania 11:1. Moc maksymalna 67kW (91KM) przy 9 500 obr/min. Maksymalny moment obrotowy 70Nm przy 8500 obr/min.
PRZENIESIENIE NAPEDU: Wielotarczowe sprzęgło w k±pieli olejowej, sze¶ciostopniowa skrzynia biegów, łańcuch rolkowy typu o-ring.
PODWOZIE: Rama stalowa boczna, widelec teleskopowy o ¶rednicy rur no¶nych 41mm, wahacz wleczony podparty dwoma elementami resoruj±co-tłumi±cym . Hamulce: przód-dwie tarcze o ¶rednicy 276 mm, tył- tarcza o ¶rednicy 256mm.
WYMIARY I MASY: Długo¶ć całkowita 2180 mm, rozstaw osi 1470mm, wysoko¶ć siodła 780mm, pojemno¶ć zbiornika paliwa 22 dm^3, masa własna(gotowy do drogi) 238kg..
OSIˇGI: Prędko¶ć maksymalna 240km/h, przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 3.9 sekundy, ¶rednie zużycie paliwa 7 litra na 100 km.
Mechzaniczny, polerowany walek rozrzadu, polerowane kanały dolotowe,swiece Platynowe, przymierzam sie do instalacji Nitro o pojemności do 900ml
Optyczny to podświetlanie led
Silniczek jest wspaniały, odpala od "kopa", regularne obroty, nie dławi sie, ważne zeby była dobra synchronizacja gażników, olej zmieniam 2 razy w roku po jezdze na semisyntgetyk 15W50 MOTUL, dobra przyspiecha, jest bardzo zwinny na niskich obrotach, moje V-Max to 220 km/h, ale juz mialem wrazenie ze ucieka mi z pod dupska, hihihihi
paliwo leje tylko V-Racing 100oktan, do tegop regularne dodatki
bez zarzutów
21 lat jezdze motocyklami, i tych przygód jest wiele, wiec zapraszam na bloga, hihihihihhi, niue bede was tu zanudzał
teraz planuje kupić kolejny nabytek z rasy ścigaczy i jeden z rasy enduro, oczywiscie CBX zostaje ze mna do smierci :))
PLUSY:
+ dobre osiągi
+ duzo koników w stosunku do masy
+ wygodny demon
+ mala awaryjność
+ swietnie sie prezentuje
MINUSY
- łancuszek napedu alternatora (masakra)
MAM TURYSTYKA I ŚCIGACZA iec jeszcze potrzeba mi szosowy-enduro :)))))