Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2003 r.
Krasnystaw
600 cm3
96 KM
63 Nm
3.00 s
Horneciak kupiony po przesiadce z Kawasaki ER5. Kolejny rdzewiuch z anglii na polskich torach i drogach.
Dziadostwo ma torze zaczepia podnóżkami o asfalt i żłopie benzynę litrami jak żule Mamrota. Jak dziada pogonisz to ci potrafi pokazać co o tobie myśli, a jak się wlecze to i tak za dużo pali.
wiejski
smok na tłumiku +16 KM
jedno lusterko +aerodynamika
podgrzewane manetki +10 wytrzymałości
Zombie - katujesz go a on i tak ciągle żyje.
600ccm, rzędowa czwórka chłodzona cieczą, stopień sprężania 12.0:1. Jednostka pierwotnie montowana w CBR600 F3. Zasilanie 4 gaźnikami 34 mm Keihin VP 49A.
Na dziurach robi ci z przyrodzenia jajecznicę, a na równym na miękko.
Przednie: 41 mm Widelec teleskopowy z tłumieniem olejowym, skok 125 mm, Tylne: Wahacz aluminiowy, centralny element resorująco-tłumiący, z siedmiostopniową regulacją napięcia wstępnego sprężyny, skok 128 mm
szlifowanie toru i okalających go trawników z prędkością 80 km/h
wakacyjne wyloty kiedy robi się w kilka dni po 1000 km
Zmienić gumę z tyłu na Durex'a, kupić lusterko co mi powie czy ładnie wyglądam, wywalić smoka do nibylandii
+ jeździ
+ nawet szybko jeździ
+ kupiony za kilka talarów
- czasem za szybko jeździ
- spala etylinę a nie wodę
nie zabicie siebie ani nikogo innego, za to masowe morderstwa na komarach; a i nie wjechałem w łosia żadnego czy żubra
mocy spidermana, szóstce w totka, podróżach międzyplanetarnych, darmowej benzynie (ale to już po szóstce nie robiłoby różnicy), żeby Kaczyński nie był prezydentem, umiejętności czytania z ruchu warg i jeszcze wielu innych