Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1987 r.
Żyrardów
243 cm3
21 KM
27 Nm
11.00 s
Zrobiona tak, żeby jeździła jak najdalej i jak najszybciej :)
- lakier (podobno) z palety Subaru
- białe klosze kierunków
- białe zegary podświetlane niebieskimi i czerwonymi diodami
- \"chromowane\" lusterka
- lakier biała perła na deklach silnika i przednim błotniku
- podwójna tylna lampa
- założony elektronik
- owiewki na dłonie, szyba
- usztywnione sprężyny w przednich lagach
- cylinder 300ccm
Zainwestowałem w BINGa i się zwraca bardzo szybko :) Silnik po kapitalce, rozwiert na 300ccm - jest moc :]
Po regeneracji, zarówno przód jak i tył. Z przodu wstawione tulejki usztywniające sprężyny.
Chyba najbardziej będę pamiętał, jak pękła mi kość w palcu u nogi po tym, jak niefortunnie noga mi się poślizgnęła na kopniaku i mi \"odbił\" ;) Do tej pory palec jest krzywy po złej diagnozie chirurga :D
A pamiętna podróż, to 1300km w 3 dni na zlocie MZ Klubu :)
Nie dotykanie się do silnika dopóki nie będzie konieczności i przede wszystkim utrzymanie jej w takim stanie, żeby kiedyś moje wnuki na żywo zobaczyły jak wyglądały kiedyś prawdziwe stalowe rumaki - nie plastikowe chińskie gówna ;)
+
* dobre osiągi
* wygląd budzący podziw gdzie się nie pojawię
* bezproblemowy rozruch
* pojemny kuferek
* to, że tylko ja jej dosiadam :]
-
* kiepska widoczność w lusterkach
* wysunięty kufer centralny utrudnia jazdę manewrową
Zarejestrowanie się wreszcie na Polskiej Jeździe :]
Ja, etka, moja kobieta i zielone wzgórza nad Soliną :) No i chciałbym kiedyś pokazać MZ-tce jej Vaterland :]