Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1987 r.
Racibórz, Krzanowice
243 cm3
21 KM
8.00 s
Moją Ecia stała 8 lat w garażu bez odpalania tylko się tam marnowała... Prosiłem tatę czy mogę ją sobie wziąść ale na początku nie chciał się zgodzić... Aż Uległ
Motor był w dobrym stanie 87r
Mzeta jest tania w utrzymaniu da się lubić, cieszy.
BO jazda na Etezecie jest najlepszą jazdą na świecie ;p
CO?! Żaden tuning... chcę ją doprowadzić do oryginalnego stanu... :)
Silnik po kapitalnym remoncie:
Regeneracja wału
Szlif Cylindra (1 szlif)
Wymienione łożyska
Uszczelniacze
Prawie wszystko co się dało :D
Miękkie, wygodne :D
Co tu mówić... kto ma ten wie ;p
Hmm Dużo ich było. Zresztą każda przejażdżka Etlą jest pamiętna a z tych co najbardziej utkwiły mi w pamięci to:
Pierwsza przejażdżka moją ecia... przekroczenie 100km/h
Zamknięcie budzika 140km/h
Przejażdżka z dwiema dziewczynami =)
Zaliczenie rowu.... Wtedy poczułem ciężar Eci...
I dużo więcej xD
Plusy:
-Moc
-Wygodna
-Manewrowość
-Zawieszenie
-Bardzo mała awaryjność
-Cieszy jazdą
I dużo więcej....
Minusy:
Brak przecież to Ecia i nie ma żadnych minusów :P
Zamknięcie budzika 140km/h
Odremontowaniu kilku takich motorów np:
Jawa 350 TS Mz Ts 250 Shl M11
No i ścigacz ;D
Yamaha R1