Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1973 r.
Piotrków Trybunalski/Wierzchy Kluckie
125 cm3
8 KM
9 Nm
0.00 s
Gaźnik:
Typu G20 M2A o gardzieli 20 mm
Sprzęgło:
mokre trzytarczowe
Skrzynia biegów:
trzybiegowa z kołami stale zazębionymi.
Napęd:
Z silnika na koło tylne osłoniętym łańcuchem 1/2', przełożenie 3,31
Podwozie:
Rama rurowa spawana, pojedyńcza zamknięta wykonana z rur okrągłych i prostokątnych. Zawieszenie przednie z modelu M06 B1 o zmienionej sprężynie, zawieszenie tylne o skoku 90 mm z modelu M17 Gazela (od roku 1973 zmienione)
Koła:
3,00x18' niewymienne
Hamulce:
Bebnowe sterowane mechanicznie. Bębny ze stopu lekkiego, zebrowane z wtopiona zeliwna wkładką o średnicy 135 mm
Instalacja elektryczna:
6V, prądnica o mocy 28W, zapłon iskrownikowy
Stary motorek ale z wielką duszą.
Sprawia dużą frajdę z jazdy :)
Wydech od Kobuza. Daje lepszy dźwięk
S 01 Z3A Lux, dwusuwowy jednocylindrowy z przepłukiwaniem zwrotnym. Średnica cylindra -52 mm skok tłoka 58 mm, pojemność skokowa 123 ccm. Stopień sprężania 7,8, moc maksymalna 7,3 KM (5,4 KW) przy 5300 obr/min, moment maksymalny 9,8 Nm przy 4200 obr/min
Bardzo wygodne nawet jeżeli poruszają sie na nim dwie osoby
Każda podróż jest pamiętna.
Teraz WSK jest rozebrana nadszedł czas na zmiany i trzeba dać jej nowy lakier, narazie jeszcze się zastanawiam jaki ale jak projekt zostanie zakończony to nowe foty wrzucę ;]
+frajda z jazdy
+wygodna
+dobre przyspieszenie jak na taki motorek
-troszkę pali
-lubi się czasami coś zepsuć
-nie zarejestrowana
-drogie części
Jechałem nią 98 km/h :D
Odrestaurowaniu tego sprzęcika xD
NSR 125 albo CBR 125
a w niedługiej przyszłosci o Suzuki GSX-R 600 K1