Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
350 cm3
0.00 s
Historia tego motoru sięga odległych lat:) Jego pierwszym właścicielem był mój wujek. Następnie ja później mój brat później kuzyn, znowu brat i teraz ja:). Tak minęła młodość tego wspaniałego motoru. Gdy do mnie powrócił było po nim widać lata tułaczki. Teraz w moich planach jest przywrócenie życia temu pojazdowi
Po ciężkich miesiącach pracy (czyt. kilku wieczorach) motor został ukończony. Jak na razie sprawuje się wyśmienicie;)
Generalny remont w zimie 2009/2010. Wymieniono wszystkie łożyska, sprawdzona skrzynia, zregenerowany wał, szlif cylindrów, nowe tłoki, pierścienie itp. Z tym że szlif, tłoki, pierścienie zrobił jeszcze brat. W najbliższej perspektywie (jak kasa pozwoli) planuje zakup elektronicznego zapłonu.
Nowe amortyzatory z tyłu, dorobione u tokarza miedziane tuleje wahacza. Tej zimy (2010/11) w planach poprawka zawieszenia przedniego, wymiana opon oraz łożysk kół.
Ożanna z żoną na niedzielny wypad i co...
i urwałem linkę sprzęgła:) a jak to bywa w takich sytuacjach okazało się że krzywka zmieniacza to potrzebna rzecz. Sęk w tym że wyżej wymieniona część spoczywała spokojnie w pudle z częściami. Jakoś udało się wrócić:D
Jako że motor został zrobiony prawie idealnie (prawie robi różnicę;D ) to w najbliższych czasach czeka mnie jeszcze poprawa kilku drobiazgów. W pierwszej kolejności lagi (zostały zalane nowym olejem podczas remontu, ale coś mi się jeszcze nie podobają) następnie wymiana opon, stare nie są jeszcze złe, ale podczas letnich wojaży kilka razy dały mi do zrozumienia że 20 letnia guma to już nie to:).
Strach wspominać;)