Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1995 r.
Gorzów Wlkp.
1100 cm3
90 KM
97 Nm
3.50 s
Moje marzenie, od zawsze chcialem mieć motocykl marki BMW. Niesamowita konstrukcja, ta maszyna nie posiada ramy. Ramą motocykla jest silnik do którego jest przykręcona kanapa.
Motocykl kupiłem po wypadku (jak widac na zdjeciach) Jak narazie powoli go przywracam do stanu oryginalności.
- Podgrzewane siedzenia
- GPS
- CB-radio
- Podgrzewane manetki
- Alarm
2 cylindrowy boxer zdolny zrobić 400.000km. Mocny jak tur, zbiera sie naprawde żwawo. Silnik posiada wtrysk Motronic w wersji 2.2. Jego dzwięk jest naprawde niepowtarzalny, cicha praca silnika sprawia niesamowitą przyjemnośc z jazdy. Przy ostrym przyspieszaniu wskazówka prędkościomierza raptownie idzie w górę. Jak to każdy bokser ma tendencje do przechylania w prawo (wał jest położony wzdłuż motocykla, kręci się w prawo a więc i przechyla w prawą strone)
Jazda na tym motocyklu to radośc...
Patent BMW czyli telelever (centralny amortyzator z przodu) co ciekawe w przednich goleniach nie ma spręzyn, jest sam olej. Większe nierównosci tłumione sa przez centralny amortyzator. Motocykl się nie kłania przy hamowaniu przednimi hamulcami.
Paralever, czyli pojedynczy wahacz z tyłu robiący też jako obudowa wału.
Podróż do Bolesławca. Przy 80 wyskoczył mi lis prosto pod przednie koło. Cudem nic poważnego się nie stało. Lekko przytarta pokrywa rozrządu.
Doprowadzenie do stanu oryginalności
Plusy:
Dobre przyspieszenie
Wygodna pozycja kierowcy
Wskaźnik ilości paliwa i temp. silnika
Komfort jazdy
Pozorny złom przerodził się w piękny motocykl. Zostało włozone w to dużo serca, czasu i pieniędzy, ale jak najbardziej warto było...
To co chciał mieć mój ojciec, ma jego syn...
Innego motocykla nie chce!