Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1998 r.
Niziny
748 cm3
59 KM
61 Nm
5.00 s
Kupiłem ją 7.09.09 z przebiegiem niemal 22tys. Na moment obrotowy nie trzeba czekać.1-2-3 ciągnie od niecałych 2000obr./min. 4-5 od 3tys. Jedna czy 2 osoby nie robią jej zbytnio różnicy.
Podana moc mierzona na hamowni.
DJ Stage 1, tłumik Giannelli, filtr K&N, turystyczna szyba MRA, kierownica Renthal, stalowy oplot sprzęgła + przedni hamulec(można zostawić jedynki na kierownicy przy mocniejszym hamowaniu).
Ostatnio nakleiłem naklejki dodające momentu obrotowego.
Silnik Ducati. Ten sam co w 750SS, Monster itp. V2 90stopni, rozrząd Desmodromiczny SOHC, 2 zawory na cylinder, chłodnica oleju, skrzynia 5 biegów, gaźniki Mikuni BDST 38, hydrauliczne sprzęgło.
Przód 45 mm, z tyłu gazowy amortyzator Boge/Sachs - zlał się po 30kkm. Nie mam porównania z innymi ędórami także nie wiem jak wypada na tle np. XRV. Jeździ się wygodnie.
1. Niemcy - Holandia - Bruksela - Niemcy: 1291km
2. Potem powrót z Niemczech do Polski - 1083km
3. 30 km w ponad 4 godziny. Las (po tygodniowych ulewach) + opony coś podobnego do Anakee.
Jak się dorobie to może jakaś przeróbka w stylu Gavina Robertsona? :D
+ mało pali
+ dobry start
+ niesamowity dźwięk L2
+ dobry silnik
+ zwrotna
+ dobrze się prowadzi
+ uniwersalna
- siedzenie mogłaby mieć wygodniejsze.
- Samo jej kupno, do tego w takim stanie;
- 180km/h na niemieckim autobanie;
- Nie mam problemu z częściami.
Paliwie po 3zł. i darmowym serwisie.