facebook
System PJ
to 129 373 pojazdów na 669 425 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

MZ ETZ 250 1984r

Oglądano już 7607 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o MZ ETZ 250 »
  • Rocznik

    1984 r.

  • Właściciel

    codipar1988

  • Kategoria

    Szosowe

  • Lokalizacja

    Chełm

  • Pojemność

    243 cm3

  • Moc

    21 KM

  • Max. moment obrotowy

    27 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    MZ ETZ 250(zapłon klasyczny)
    Motocykl nabyłem dnia 31.08.2009r.
    Od tamtej pory przeprowadziłem remont lakierniczy jak i kompletny generalny silnika.

    Motocykl zmodyfikowałem usuwając niedomagania i minusy typowe dla motocykli MZ ETZ.
    Pytanie po co przeróbki,mimo ze jestem entuzjastą oryginalnej etki to motocyklem jeżdżę na co dzień i nie moge pozwolić sobie na niedomagania układu hamulcowego czy zapłonu bądź elektryki.

  • Tuning

    -Tylne amortyzatory z Jawy bądź CZ
    -Elektroniczny regulator napięcia typu Ra2West
    -Pompa hamulcowa Brembo
    -Skrzynka na bezpieczniki samochodowe
    -Zapłon stykowo-tranzystorowy
    -Zapalniczka samochodowa 12V
    -Owiewki dłoni
    -Wzmacniane mocowania silnika
    -Korek zbiornika paliwa na kluczyk

  • Silnik

    EM250
    Czysta moc 21KM,
    dość elastyczny choć kto jeździł na ETZ 250 wie jak to jest z tą elastycznością:->

    Jednostka po pełnym remoncie.
    Zastosowałem łożyska marki SKF na wał i skrzynię.
    Wszystkie z luzem montażowym C3 i w koszyku stalowym.
    Łożyska igiełkowe marki INA.
    Wał to dostępna na dzisiejszym rynku IFA,do tego stożek z jakiejś polskiej produkcji.
    Tłok oczywiście ALMOT K20(wymiar II)
    Skrzynia biegów od oryginału odbiega jedynie tajwańskiej produkcji wodzikiem 010.

    Gaźnik 30N2-5 z dyszą główną 130.

  • Zawieszenie

    -Przód po regeneracji,nie jest hiper twardy ale bardzo dobrze tłumi.
    -Tył,do regeneracji,ale tragedii nie ma.

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Daleka podróż a właściwie Niedzielny wypad.
    200km trasy że aż siedzenie boli :P
    Motocykl nie zawiódł.

  • Perspektywy

    Zachowanie motocykla w stanie jak najbliższym oryginałowi,chciałbym powrócić do MZkowej pompy hamulcowej i zakupić tylne oryginalne amortyzatory.
    Motocykla używać jedynie na Niedzielne wypady z jakąś piękną dziewczyną.

  • Plusy i minusy pojazdu

    Plusy:
    -Dość szybka
    -Fajnie dzyni
    -Pali z pierwszego kopa :-)
    -Po zmianie pompy hamulcowej na włoską hamowanie to sama przyjemność,można używać dwóch paluszków do zatrzymania motocykla :P
    Minusy:
    -Porównując spalanie do nowszych czterosuwów jest nieco siara

  • Osiągnięcia

    Malowanie ramy na czarny połysk,
    malowanie baku i pokryw bocznych w piękną połyskliwą czerwień(efekty widoczne na fotkach).

  • Marzę o...

    -Benzyna przynajmniej 3,00zł/litr
    -Polepszeniu jakości części zamiennych bo już dość zabawy pilnikiem przy składaniu zdałoby się \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"drobnostki\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"
    -Własnym garażu

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Romet Pony 50
  • Fiat Cinquecento
  • Piaggio Typhoon 50
  • Simson S51 Enduro
  • MZ TS 150
  • Mercedes E

Co robią kierowcy na PJ