Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
Jarosław
123 cm3
17 KM
16 Nm
0.00 s
Kupiłem sprzęta 1 maja 2009r. Chwile jezdziłęm na cylindrze 125 ale niezadowalała mnie jej moc wiec metodą regulacji zapłonu, gaźnika, itd. doszedłem do cylindra. Po rozebraniu okazało sie że poprzedni właściciel załozył odwrotnie tłok strzałką do gażnika. Chodziła na jednym górnym pierścieniu. Kupiłem oryginalny cylinder 150 nominał z tłokiem, itd. I zaczeła sie zabawa. Po dotarciu wymieniłem zębatki z 15 na 16 i zaczeła sie zabawa na kole. Ale jak to każdy motocyklista bawiący sie w stunt zaliczyłem glebe po przejechaniu na siedząco około 80metrów. Łożyska nie wytrzymały mojego stylu jazdy i trzeba było rozbierać silnik. Nigdy nie rozbierany. Po przebiegu 40000tys. mil bo była ona sciągnieta z angli zdziwiłem sie że chodziła ona tyle na oryginalnych łożyskach DKF DDR. Jak poskładam to dodam jakieś nowe zdjecia:D:D!!!! Pozdro!!!
Brak
Mały tuning dolotu, itp!!
Standard
Było ich wiele:D:D:D:D
Plusy:
-Mało pali
-Dobry zawias
Minusy:
-Mała predkość VMax
Przy 8tys.rpm 150 z górki A tak na prostej pomyka od 115 - do 135km/h ale zależy od paliwa!!
BMW e30 z silnikiem S50B32
Yamaha R1 Turbo
Alpina B10 Bi-Turbo