Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1987 r.
Racibórz-Markowice
175 cm3
17 KM
12000 Nm
11.21 s
Czeskie motory to dość originalne sprzęty. Gdy sie o nie dba , wymmienia płyny, myje, czysci itp itd to jeżdżą jak marzenie. Nie jeden nowy motorek przy niej wymieka ( np romet 150, mz 150 1991r ). Mi to odopowiada bo przynajmniej mam coś do roboty przy moich dwóch motorach. W takie sytuacji spradz sie stare śląskie przysłowie " jak dbosz tam mosz " i jo sie z tym zgadzom.
3 szlify cylindra to jest moim zdaniem najlepszy sposób na tuning daje dużo mocy i szybkości i nie jest taki drogi
dwusuwowy chłodzony powietrzem o pojemności ponad 175ccm, mocy ok17/18km silnik jest po kapitalnym remoncie zrobiłem w nim 3 szlify
originalne pól twarde
każda jest pamietna
Dbać i nigdy nie sprzedac !
tylko i wyłącznie plusy
max 130km/h po asfalcie i od restaurowanie go
nie dawno pobiłem swój rekord prędkości na niej-140km/h, sam byłem zaskoczony że 23 letni motor jeszcze tyle poleci
Kawasaki GTR 1400 , Suzuki 650 DL V-strom , Suzuki GSX-R 750 ( za 2 lata sie spełni )