Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1984 r.
Śladków
125 cm3
7 KM
0.00 s
WSK stała kilkanascie lat w garażu po tym jak ojciec przypchał ja spory kawałek do domu i jakos weny mu brakło żeby ja naprawić :P Gdy się za nią wziąłem była troche zdekompletowana ale zdobyłem brakujace czesci. Rozebrałem prawie całą (poza karterami które nigdy nie był rozpoławiane i wolałem zeby tak zostało) wyczysciłem, troche pomalowałem, wymieniłem kilka rzeczy, ustawiłem zapłon i po przepchaniu jej spory kawałek zapaliła.
Niestety nie cieszyłem sie długo nierozbieranymi karterami, przeciwwaga wału przesunęła się na czopie korbowodu przez co nie można było ustawic zapłonu, musiałem rozebrac silniczek i wymienić wał :/
Tuningowi mówimy twardo i zdecydowanie raczej nie
S01 Z3A o pojemności 123ccm, wolonoobrotowy silniczek który całkiem nieźle sobie radzi, a i spalanie nie jest wielkie. Mało awaryjny, a jesli juz cos zawiedzie to mozna to bez trudu naprawić :)
Amortyzatory z tłumieniem olejowym :) przód bardzo mi sie podoba, jest mięciutki, tył twardszy ale też bardzo dobry
Każde odpalenie jej, uszłyszenie dźwięku silnika jest już pamiętne i wspaniałe, każda jazda jest jeszcze lepsza :)
Zostawić dla potomności :P poprawić jej stan, może chromy na koła, ale najlepiej byłoby zarejestrować bo niestety była wyrejestrowana :(
+moc, całkiem zadowalająca
+mięciutkie zawieszenia
+jej stan całkiem niezły
+spalanie
+Polski Motór :)
-3 biegi
-brak papierów
Naprawienie jej :)
SHL M11W a może kiedys o jakimś Junaczku :)