Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1984 r.
Łobodno, Częstochowa
70 cm3
0.00 s
Sim w moich rękach od 2003 roku, przeżył wiele, wiele pieniędzy i czasu pochłonął ale opłacało się, Niepozorny ale ma pazur ;] Niejeden posiadacz Japońskiego skutera, czy jakiegoś manuala z silnikiem AM6 patrzył pełen podziwu że NRD daje rade ich nowoczesnym sprzętom
Jak widać
-Cylinder Almot 70/5/3M
-Tłok MZA
-Gaźnik Amal 21T
-Polerowana skrzynia korbowa
-Wał S70 MZA sportowy
-Łożysko korbowodu NTN
-Kosz sprzęgłowy S70 MZA
-Docisk sprzęgła 1.8mm
-Skrzynia 4b
-Nówki kartery
-Nad spawane dla możliwości powiększenia kanałów
-Cylinder także nadspawany
-Łożyska SKF c3
-Spawak na 10500obr (robi się ;])
-Ducati Energia
Przód seria
Tył od SR-ki,
- Tarcza na przód
-Szeroka kierownica
-Wypolerowanie na lustro aluminiowych elementów
+ Nie sposób wymienić wszystkie
- +-110km/h na dość konkretnym przyśpieszeniu
- Wygrnana na 400m z Fordem Fiestą 1.6D
- Wygrana z Aprilią SR na zestawie polini 70cc i leo vince
- Wygrana z Peugeotem Speedfight 2, prawdopodobnie seria, bo poszło łatwo)
- Wygrana z Yamahą DT 80LC2
- Wygrana z chińskimi 125ccm
- Wygrana z Aprilią MX 50 na leo vince (ja jechałem w 2 osoby, oczywiście potrzebowałem dobrego dystansu do rozpędzenia się, czyli około 2.5-3km)
Kawasaki ER 5
Honda Hornet
BMW e36 coupe lub jakaś japońska wiertarka z RWD
Honda Civic ej8
Fiat 125p