Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1988 r.
Sunderland
249 cm3
21 KM
8.00 s
Wyśmienite moto w jak na te lata super stanie. Biorąc pod uwagę że jest używany tylko w wakacje rekreacyjnie i że całą resztę roku stoi w garażu pod pokrywą :D
Tuningu brak i tak pozostanie. Chcę aby ten motorek zachował się w 100% oryginalny, poza malowaniami oczywiście które widać na zdjęciach. Mają już swoje lata i to widać. Zwłaszcza nieliczne wgięcia.
Wyśmienicie działający silnik o pojemności 249cm3, i niesamowitym przyspieszeniu (8sek do 100km/h).
Bezawaryjny poza kilkoma elementami jak np nie odbijający starter nożny, i nie wyregulowanym gaźnikiem dzięki czemu gaśnie na niskich obrotach.
Nadrabia wszystko równomierną pracą a także tym że nie trzeba się męczyć aby go odpalić jako iż wystarczą tylko 2-3 kopy i można jechać.
Zawieszenie dzięki któremu zawsze trzymam się drogi. Nie ważne czy jest to łagodny czy ostry zakręt zawsze można liczyć na to że wyjdzie się z niego bez szwanku.
Tylne amorki regulowane na miękkie bądź twarde w zależności od tego czy jedzie jedna lub dwie osoby.
Przednie zawieszenie miękkie dzięki czemu nie odczuwa się jazdy po polskich drogach a za razem nie jest męczące gdy wpadnie się na nie równość.
Każda jest pamiętna ważne aby jechać z głową i najpierw przemyśleć kilka razy każdą akcję na drodze.
Doprowadzenie moto do stanu 100% oryginał poza malowaniem, a także wymianę drobnych elementów jak np wydech ponieważ jest trochę pogięty.
Następnie ubieganie się o blachy zabytku ponieważ od roku można by go zaliczać do kat. zabytkowej
Same + i jak na razie nie ma -. Każdy lubi coś innego a o gustach się nie dyskutuje.
Zamknięcie budzika i troszkę więcej pod delikatną górkę.
Wiadomo. Honda CBR125 REPSOL
Następnie prawku kat. A i ETZ 250 (tej powyżej, obecnie właścicielem jest tata a j tylko się nią opiekuje. Mam nadzieję że dobrze)