Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1984 r.
Ołpiny
249 cm3
21 KM
27 Nm
8.00 s
Stała w szopie u mojego wujka z wykręconą świecą. Kupiłem ją za 200 zł. MZ była wrakiem, silnik zatarty, tylna felga pęknięta, kierunkowskazów brak i lakier w fatalnym stanie.
A teraz wygląda jak na zdj.
Części które zostały wymienione na nowe: wał korbowy, tłok okinoi, pierścienie, sworzeń, łożysko wycisku sprzęgła, łożysko korbowodu, łożyska główne wału oryginalne niemieckie dkf, uszczelniacze wału, uszczelniacze widelca, olej w lagach amortyzol i w silniku lux 10, platynki, akumulator żelowy, łańcuch, przednia zębatka, tylne koło, osłona na łańcuch, tylna lampa,klamka hamulca przedniego, klosze kierunków, przerywacz kierunków, daszek na tylni błotnik, szczotki alternatora, diody w prostowniku, napęd licznika, gumy na podnóżki, linki sprzęgła, gazu i ssania, komplet żarówek, lakier czerwień meksykańska, mat czarny i czarny połysk.
Biały klosz tylnej lampy, zegary podświetlone na czerwono, opona 110/90-18' w tyle, owiewka z reflektorem od yamahy fz 750
Niezawodny dwusuw z przepłukiwaniem zwrotnym, stopień sprężania 10.5:1,
moc maksymalna 21KM przy 4800obr/min,
maksymalny moment obrotowy 27.7 Nm przy 4500 obr/min. Pierwszy szlif cylindra na średnice 69.50 mm.
Oryginał po regeneracji.
Urwany łańcuch 5 km od domu i na holu za drugą etka.
Może nowe opony, wydech.
+ elastyczny silnik
+ niezłe przyspieszenie jak na 250ccm
+ tanie części i łatwo dostępne
+ hamulce
+ moto dosyć szybkie i mocne
+ łatwo postawić na gumę
+ zawieszenie
+ oświetlenie
140km/h jak na razie.
gs 500, yzf r6, yzf r1
i prawku na moto ;)