Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1998 r.
Wrocław
125 cm3
25 KM
0.00 s
Obecnie:
=Nowe opony szosowe,Maxxis ProMaxx, z tyłu o niższym profilu 130/70 17 cali.
=Gęstszy olej do przedniego zawieszenia.
=Gniazdko do ładowania GPS i telefonu.
=Zębatki P 17 / T 57
=Nowy łańcuch
=Sakwy
=Tank Bag
=Tank Pad
W planach:
=Przewody hamulcowe w stalowym oplocie
=Stelaż wraz z kufrem centralnym.
=Gmol albo Crash Pady.
=Na przyszły sezon, wyższa kanapa dla mojego ojca (197cm) ponieważ wygląda na to że się przesiadam na Aprilie Pegaso 650 1998
Odblokowany, praktycznie nie kopci. Przy 6-7 tys czuć wyraźnie przyrost mocy przez otwarcie zaworu.
Przy 80km/h obroty w okolicy 6800 na 6 biegu, i jest to prędkość podróżna, ewentualnie 90kmh :).
Przy 120 obroty na poziomie 8800
Prędkość max 135
Po przerzuceniu na Shell Advance zauważyłem poprawę kultury pracy i osiągów, ale kopcenie na zimno jest mocniejsze.
Bardzo komfortowe, a jednocześnie nie będące kanapą. Po zmianie oleju na gęstszy znacznie zmalało nurkowanie przy hamowaniu.
Wyjazd nad morze, 8 dni i powrót. W sumie ponad 1000km przejechane, z różnymi przygodami, TDR ani razu nie zawiodła (odpukać w puste)
Pierwsza gleba. Hamowanie Awaryjne w czasie burzy, która złapała mnie jak wracałem do domu. Jak głupi zamiast jak zwykle hamować przód+tył to zblokowałem przednie koło, na dodatek wpadłem w dziurę.Udało mi się w miarę łagodnie położyć sprzęt przy około 30-40kmh. Nie licząc 5cm pęknięcia owiewki, i rozregulowania przedniego zawieszenia (całe szczęście wystarczyło rozebrać i złożyć jeszcze raz, nic nie jest krzywe uffff) nic więcej się TDR nie stało, mi na szczęście też nic nie dolega po glebie.
Praktycznie same plusy.
+ Niska waga (znacznie lżejszy od Varadero 125)
+ Słuszne rozmiary (nie to co CBR 125)
+ Bardzo wygodna pozycja kierowcy i pasażera (ewentualnie pasażerka życzyła by sobie niższej podnóżki)
+ Osiągi są naprawdę zaskakujące!
+ Wygląd, naprawdę mam go nie długo a już nie raz słyszałem, że to 600cm3.
+ Zawieszenie bardzo sprawnie wybiera dziury, więc normalne "drogi", wszelkie studzienki,dziury na nim wrażenia nie robią.
+ Hamulce mocne, i precyzyjne. Jako, że będę dużo poruszać się po trasach górskich wolę doinwestować dla pewności w przewody w stalowym oplocie.
+ Ochrona przed deszczem i wiatrem
+ O dziwo, bardzo ładnie brzmi
+ Mało kopci
+ Całkiem pojemny schowek pod kanapą.
+ Czytelne zegary (całe szczęście analogi, nie przepadam za cyfrowymi)
+ W lekki teren bez problemu można wjechać
+Wygodna pozycja na stojąco.
+Po zmianie opon, prowadzenie!
- Przydał by się większy zbiornik paliwa
- Brak wskaźnika poziomu paliwa.
- Trzeszczące plastiki przednie
- Bardzo mało baku wystaje z owiewek, i nie da się zamontować dużego Tank Baga na magnesy. Udało się na paski, ale ciągle są luzy i się lekko przesuwa
Przede mną.
KTM 990 SMT, ale wcześniej 500cm3 a potem 750cm3