facebook
System PJ
to 129 373 pojazdów na 669 425 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Yamaha TDR 125 1998r

Oglądano już 9464 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Yamaha TDR 125 »
  • Rocznik

    1998 r.

  • Właściciel

    Osamuro

  • Kategoria

    Szosowe

  • Lokalizacja

    Wrocław

  • Pojemność

    125 cm3

  • Moc

    25 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Tuning

    Obecnie:
    =Nowe opony szosowe,Maxxis ProMaxx, z tyłu o niższym profilu 130/70 17 cali.
    =Gęstszy olej do przedniego zawieszenia.
    =Gniazdko do ładowania GPS i telefonu.
    =Zębatki P 17 / T 57
    =Nowy łańcuch
    =Sakwy
    =Tank Bag
    =Tank Pad

    W planach:

    =Przewody hamulcowe w stalowym oplocie
    =Stelaż wraz z kufrem centralnym.
    =Gmol albo Crash Pady.
    =Na przyszły sezon, wyższa kanapa dla mojego ojca (197cm) ponieważ wygląda na to że się przesiadam na Aprilie Pegaso 650 1998

  • Silnik

    Odblokowany, praktycznie nie kopci. Przy 6-7 tys czuć wyraźnie przyrost mocy przez otwarcie zaworu.
    Przy 80km/h obroty w okolicy 6800 na 6 biegu, i jest to prędkość podróżna, ewentualnie 90kmh :).
    Przy 120 obroty na poziomie 8800
    Prędkość max 135
    Po przerzuceniu na Shell Advance zauważyłem poprawę kultury pracy i osiągów, ale kopcenie na zimno jest mocniejsze.

  • Zawieszenie

    Bardzo komfortowe, a jednocześnie nie będące kanapą. Po zmianie oleju na gęstszy znacznie zmalało nurkowanie przy hamowaniu.

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Wyjazd nad morze, 8 dni i powrót. W sumie ponad 1000km przejechane, z różnymi przygodami, TDR ani razu nie zawiodła (odpukać w puste)



    Pierwsza gleba. Hamowanie Awaryjne w czasie burzy, która złapała mnie jak wracałem do domu. Jak głupi zamiast jak zwykle hamować przód+tył to zblokowałem przednie koło, na dodatek wpadłem w dziurę.Udało mi się w miarę łagodnie położyć sprzęt przy około 30-40kmh. Nie licząc 5cm pęknięcia owiewki, i rozregulowania przedniego zawieszenia (całe szczęście wystarczyło rozebrać i złożyć jeszcze raz, nic nie jest krzywe uffff) nic więcej się TDR nie stało, mi na szczęście też nic nie dolega po glebie.

  • Plusy i minusy pojazdu

    Praktycznie same plusy.
    + Niska waga (znacznie lżejszy od Varadero 125)
    + Słuszne rozmiary (nie to co CBR 125)
    + Bardzo wygodna pozycja kierowcy i pasażera (ewentualnie pasażerka życzyła by sobie niższej podnóżki)
    + Osiągi są naprawdę zaskakujące!
    + Wygląd, naprawdę mam go nie długo a już nie raz słyszałem, że to 600cm3.
    + Zawieszenie bardzo sprawnie wybiera dziury, więc normalne "drogi", wszelkie studzienki,dziury na nim wrażenia nie robią.
    + Hamulce mocne, i precyzyjne. Jako, że będę dużo poruszać się po trasach górskich wolę doinwestować dla pewności w przewody w stalowym oplocie.
    + Ochrona przed deszczem i wiatrem
    + O dziwo, bardzo ładnie brzmi
    + Mało kopci
    + Całkiem pojemny schowek pod kanapą.
    + Czytelne zegary (całe szczęście analogi, nie przepadam za cyfrowymi)
    + W lekki teren bez problemu można wjechać
    +Wygodna pozycja na stojąco.
    +Po zmianie opon, prowadzenie!

    - Przydał by się większy zbiornik paliwa
    - Brak wskaźnika poziomu paliwa.
    - Trzeszczące plastiki przednie
    - Bardzo mało baku wystaje z owiewek, i nie da się zamontować dużego Tank Baga na magnesy. Udało się na paski, ale ciągle są luzy i się lekko przesuwa

  • Osiągnięcia

    Przede mną.

  • Marzę o...

    KTM 990 SMT, ale wcześniej 500cm3 a potem 750cm3

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Zipp Neken
  • Suzuki RF 600
  • Volkswagen Passat
  • Malaguti Ciak 50
  • Romet Ogar 200
  • Opel Corsa

Co robią kierowcy na PJ