Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1998 r.
Elbląg
125 cm3
26 KM
15 Nm
7.90 s
Yamahę kupiłem 24 czerwca 2009 roku.
Po kupnie na przyczepce pojechała na przegląd (ostatni był w 2004 roku), a następnie do nowego miejsca "zamieszkania".
Jeździ się na niej naprawdę przyjemnie, pozycja bardziej turystyczna.
Yamaha TDR 125 5AN
Nie bita, lakier oryginalny, owiewki nie klejone.
Przechodzi metamorfozę w gust właściciela. :)
Zapraszam na forum o TDR'ce :
---- http://forum.tdr125.pl/ ----
- Obszycie siedzenia na zmówienie :)
- Wydech na zamówienie :)
- Odblokowana :]
- Postojówki oraz podświetlenie zegarów WHITE LED
- Drobne zabiegi stylistyczne
Może już nie tuning, ale usprawnienia turystyczne :
- Torby boczne OXFORD
- Tankbag Moto-Detail
- Motocyklowe gniazdko zapalniczki
- GPS
Dwusuwowy chłodzony cieczą, o pojemności 124ccm.
Po odblokowaniu osiąga moc około 28 KM.
Serducho takie samo co w DT125R jak i TZR125.
Ma już przejechane około 31 tyś km, ale mimo to jeszcze daje rade, ciśnienie - Około 9,2-9,5 Bar'a.
Zawieszenie w sam raz na polskie drogi, świetnie wybiera nierówności, nie boli dupa po dłuższej jeździe. :]
Tylny amortyzator posiada regulację. :)
Jazda z nudów nad morze, bo miałem 2h wolnego czasu. :D
Każda jest ciekawa. :]
- Pełne "A"
- Jakiś dłuższy wypad na moto :)
Jeździć nią :)
Plusy :
+ Światła
+ Praktyczność
+ Pozycja za kierownicą
+ Schowek pod siedzeniem
+ Dostępność części eksploatacyjnych
+ Inność mojego egzemplarza :)
+ Mało ich troszkę w PL
Minusy :
- Wrażliwa na gorsze świece (zażegnałem problemy kupując Irydową BR8EIX)
- Troszkę mały zbiornik paliwa
- Ceny i dostępność akcesorii
Osiągnięciem już jest same kupno. ;]
Od kupna nastukane ponad 5 tyś km :)
Zapraszam na :
http://forum.tdr125.pl/
- Niższej cenie benzyny
- Lepszych drogach w polsce
- Trochę kasy na jakieś dodatki
O dodatkowym drugim moto, jakim?
Jeszcze nie wiem, ogółem podoba mi się : SV 650S, GSX-R 600 SRAD lub od K1 w górę oraz CBR F3/F4/i :]
Co z tego wszystkiego wyjdzie, zobaczymy.