Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1991 r.
498 cm3
49 KM
39 Nm
5.00 s
Motocykl Suzuki GS500E powołany został do życia w 1989 roku i z miejsca zawładnął sercami rzeszy motocyklistów. Nowy jednoślad tak naprawdę nie był zupełną nowością, jako że bazował na wielu sprawdzonych podzespołach, jakie Suzuki od wielu lat stosowała w innych motocyklach.
brak
Cały zespół napędowy pracuje zaskakująco cicho jak na silnik chłodzony powietrzem wydając z siebie przyjemny dźwięk. Silnik, pomimo zastosowania wałka wyrównoważającego, generuje sporo wibracji, ale są one na poziomie możliwym do zaakceptowania.
Suzuki GS500 to pojazd bardzo trwały i niezawodny. Silniki jego protoplastów, czyli GS400 i GS450, wytrzymywały 100 000 km do naprawy głównej, a przecież silnik GS500E nie jest bardziej wysilony niż jego poprzednicy.
spisuje się bardzo dobrze i nadaje motocyklowi zwinność i poręczność. Zapas stabilności pozwala nie tylko zejść do kolana czy też przytrzeć w zakręcie podnóżki, ale też umożliwia, wspomniane wcześniej, sportowe wykorzystanie GS’a
jest jeden minus, a mianowicie stosunek mocy do masy motoru jest moim zdaniem zbyt mały ponieważ to tylko 49KM na prawie 180KG wagi...
Reszta same Plusy.
190km/h
Yamaha R1