Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2005 r.
500 cm3
50 KM
6.00 s
Dwucylindrowy, jednorzędowy
Silnik o pojemności 487 cm3
Moc 20/30 kw (27/46 km)
Przy 8000/9000 obr/min
Ciężar 187 kg
Wysokość siodełka 76 cm
Prędkość maksymalna 150/175 km/h
Przyspieszenie od 0-100 w wersji 46 KM 6s ma on twarde, ale przy tym dość wygodnie zestrojone zawieszenie.
Hamulce należą do najlepszych spotykanych w tej klasie (Naked Bike).
Oprócz tego jest to motocykl tani dzięki czemu zawdzięcza swą popularność.
DANE EKSPLOATACYJNE:
Przegląd techniczny co 6 000 km wymian1 oleju silnikowego co 6000 km.
Wymiana filtru olejowego co 6 000 km.
Olej silnikowy 10 W 40 (2,9 litry).
Olej w zawieszeniu przednim 10W po 377 cm ^3 w każdej goleni
Świece zapłonowe NGK DPR 8 EA-9
Akumulator 12 V 14 Ah.
Luz zaworowy co 10 000 km przy zimnym silniku: ssące 0,03-0,08mm ,
wydechowe 0,03-0,08mm.
Obroty biegu jałowego 1200 +/-100
Ciśnienie w ogumieniu przód solo/pasażer 2,25 tył 2,5/2,8
DOBRE
KAŻDA:P
* niezawodny, trwały silnik
* stabilne zawieszenie
* bardzo dobre hamulce
* wysoka niezawodność całego pojazdu
* możliwość wielu zastosowań motocykla
Z mankamentów najczęściej kojarzonych z GS500 wymienić należy:
* dziwnie i czasem amatorsko wyglądające spawy ramy
* słabe powłoki lakiernicze skutkujące wycieraniem się lakieru i szybkim pojawianiem się korozji (zwłaszcza na ramie)
* korozja układu wydechowego w starszych egzemplarzach
* słabe przystosowanie do turystyki
* problemy z gaźnikami po dłuższym postoju bez uruchamiania
*chłodzenie powietrzem!
R1 R6