Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1992 r.
Bolesławiec
487 cm3
34 KM
39 Nm
7.00 s
Jest to moje pierwsze większe moto.Po przywiezieniu z Niemiec wykonałem w nim sam wszystkie zabiegi serwisowe(płyny,oleje,filtry,świece,klocki hamulcowe itd). Dodatkowo zrobiłem polerkę lakieru maszyną. Ogólnie jestem naprawdę zadowolony i nie mam mu nic do zarzucenia.Jak dotąd nie miałem w nim jakiejkolwiek, nawet najmniejszej usterki i oby tak pozostało.
R2,500ccm,6 biegów,2 zawory na cylinder oraz 2 gaźniki podciśnieniowe Mikuni. Mój silnik przez 10 lat jeździł jako wersja "zdławiona" do 25kW-34 koni,jednak na początku 2011 roku przy pierwszych oznakach wiosny-został odblokowany do pełnej mocy-nabrał dużo lepszej dynamiki.
Regulowane, fabryczne, stan bdb. Dosyć przyjemnie się zachowuje na wszelkiego typu drogach.
Plusy:
- ZDECYDOWANIE NIEZAWODNOŚĆ
- niskie spalanie
- tanie koszta eksploatacji,serwisowania
- dostępność do wszystkich części(używanych i nowych)
- po wymianie kierownicy na turystyczną pozycja staje się dosyć komfortowa
Minusy:
- jak dla mnie przydałby się wskaźnik poziomu paliwa(jakoś po prostu wolałbym żeby był- no ale to kwestia gustu :P )
Myślę, że samo kupno tego motocykla jest dla mnie pewnego rodzaju osiągnięciem. :)|
Udało wymienić się wszystkie plastiki na nowe. Jest to bardzo pracochłonne i duzo z tym roboty. Osobiście nie polecam. NO ALE efekt jest !- i to całkiem porządny !
Jednym z niżej wymienionych motocykli:
- Honda CB750F (lata 80te)
- Honda CB750 SevenFifty
- Yamaha XJ900 Diversion