Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2000 r.
Kielce
599 cm3
81 KM
54 Nm
3.60 s
Bandit dzięki swemu uniwersalnemu charakterowi nadaje się do bardzo wielu zastosowań. Poza wyłączeniem sytuacji ekstremalnych typu off-road, bądź też tor wyścigowy, Bandit dobrze radzi sobie w każdej roli.To bardzo dobry, trwały motocykl o dobrych osiągach i właściwościach użytkowych.
Układ wydechowy: Venom (dosyć głośny)
Oświetlenie: 2x HID Xenon 8000k
Kierunkowskazy: 3 kpl. diodówek
Filtr powietrza: K&N
Tankpad: Bandit
+Gmole
Układ silnika:
4 – cylindrowy w układzie rzędowym, 16 zaworów
Pojemność
599 cm3
Moc:
81 KM przy 10500 obr/min(57,4kW)
Moment obrotowy
59 Nm/9500 obr/min
Stopień sprężania:
11,3:1
Gaźniki:
4 CVK32 - Keihin
4 CVR32 - Keihin
Rozruch:
Elektryczny
Zapłon:
CDI
Akumulator:
12V / 8Ah
Smarowanie:
Ciśnieniowe, z misą olejową
Sprzęgło:
Mokre, wielotarczowe
Skrzynia biegów:
6-biegowa
Łańcuch napędowy:
RK50MFOZ 110 ogniw
Przełożenie wstępne:
1,744 - 75/43
Przełożenie końcowe:
3,133 - 47/15
Przełożenia skrzyni:
37/12, 33/16, 28/17, 28/20, 27/22, 23/21
Zawieszenie przód:
Widelec teleskopowy, średnica rur nośnych 41mm, brak możliwości regulacji, skok 130mm
Zawieszenie tył:
Stalowy wahacz wleczony, centralny element resorująco-tłumiący, skok 136mm
Otwarcie Sezonu Motocyklowego - Jasna Góra. Wspaniała impreza dwa razy z rzędu na niej bylem i wrażenia z niej sa niesamowite. Zapraszam bardzo na uczestnictwo w następnych!
!!! Sprzedany !!!
+dobre osiągi
+małe spalanie
+niezła stabilność
+dosyć dobra ochrona przed wiatrem
+skuteczne hamulce
-spora waga
-brak regulacji przedniego zawieszenia
-wysprzęglanie 1 biegu w każdym to samo cholerne szarpnięcie łańcucha
No nie wiem czy to można zaliczyć ale 230km/h nim wkręciłem to jest cos;D
To było moim marzeniem.
!!!JAK JUŻ JESTEŚ ZOSTAW KOMENTARZ!!!