Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1982 r.
kkkl
750 cm3
0.00 s
aktualnie nie wiem co napisać bo nie miałem okazji nim śmigać...czeka na nowe życie :-) silnik już chodzi ale jest problem z gaźnikami (mam już nowe) - opis sprzed 2 lat!!! :-)
aktualnie koncepcja motocyla zmieniła się całkowicie odkąd zakochałem się w motocyklu ze stajni www.WRENCHMONKEES.com - może to nieładnie kopiować (chociaż może to nie kopiowanie ale bardziej wzorowanie się)ale ta HONDA CB 750 FOUR jest poprostu piękna! postanowiłem więc nieco ulepszyć moją SUZI!!!
nie wiem czy można to nazwać tuningiem ale motorek będzie się składał z 5 innych motorków! ;-)
-Rama została wykorzystana z SUZUKI GSX 750 (na gs niestety nie było papierków)
-Silnik jednak od GSa ponieważ koniecznie miała być kopka do odpalania :-)
-Przednie zawieszenie UPSIDE DOWN od DUCATI SS 750
-Tylnie amortyzatory gazowe od YAMAHY XJR
-Przedni układ hamulcowy od YAMAHY XJR
-Tylni układ hamulcowy od HONDY CB-1
-Felgi aluminiowe pełne od HD FAT BOYA
-Zbiornik został przedłużony i inaczej wyprofilowany - aktualnie ma ok. 27 litrów!
-Zadupek całkowicie wykonany z blachy
-Opony z klasycznym wzorem bieżnika i z białym pasem (SHINKO)
-POZOSTAŁO JESZCZE WYBRAĆ OŚWIETLENIE, PRZEŁĄCZNIKI ITP.
SERYJNY SUZUKI GS 750
Przednie zawieszenie UPSIDE DOWN od DUCATI SS 750
Tylnie amortyzatory gazowe od YAMAHY XJR
............
CAFE RACER
+super dźwięk
+kawał maszyny
-jeszcze nie wiem czy ma takie
MYŚLĘ, ŻE OSIĄGNIĘCIEM BĘDZIE ZŁOŻENIE CZEGOŚ PODOBNEGO DO TEJ HONDY ZE ZDJĘĆ...dużo już nie brakuje! :-)
ZAKOŃCZENIU PRAC DO OTWARCIA SEZONU 2011!! (a trwa to już 2 lata)