facebook
System PJ
to 129 373 pojazdów na 669 425 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

MZ ETZ 251 1989r

Oglądano już 7496 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o MZ ETZ 251 »
  • Rocznik

    1989 r.

  • Właściciel

    Zimny_5

  • Kategoria

    Szosowe

  • Lokalizacja

    Wronki

  • Pojemność

    250 cm3

  • Moc

    21 KM

  • Max. moment obrotowy

    27 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    8.00 s

  • Opis

    MZ poświęciłem dużo czasu jak i pieniędzy ale opłaciło się. Prace remontowe starałem się robić bardzo solidnie ale jakość nowych części nie zachwyca. Dzięki temu większość nowych części było trzeba dopasować we własnym zakresie, nie raz przeklinałem te prywaciarskie części czy tajwańskie (kto dokładnie wie gdzie są one robione) ale po poświęceniu każdemu elementowi jakże cennego czasu może cos z tego będzie.Instalacja elektryczna została położona od zera. Każdy konektor przylutowany zagnieciony i przykryty koszulka termokurczliwą trochę to trwało ale opłaciło się.
    A proszę nie zwracać uwagi na przebieg na tym prędkościomierzu dlatego że ustawiłem go tak ,że teraz 9 znikną i pojawi się nowy przebieg.


    Zapraszam do obejrzenia filmu
    http://www.dailymotion.pl/Zimny_5/video/16772822

  • Tuning

    Tuningu nie ma ale jest parę udoskonaleń. I tak uszy silnika zostały zespawane ze starymi dzięki czemu nie wygną się za szybko jeśli w ogóle się wygną.
    Do liczników zostały zrobione inne tarcze oraz podświetlenie dzięki czemu są lepiej widoczne w nocy. Oraz cylinder został zgrany z karterami jak również zostały wygładzone każde nierówności w miejscach przepływu mieszanki.

  • Silnik

    Silnik dostał nowy wał, stożek, niemieckie łożyska FAG, simmeringi, tłok AK 20,szlif cylindra, tarcze sprzęgła, szczotki alternatora po prostu wszystko co należało wymienić. Silnik składałem na gorącą łożyska wkładałem palcami więc silnik przy składaniu młotka nie widział.

  • Zawieszenie

    Wahacz dostał nowe tuleje.
    Z przodu nowe rury prowadzące, uszczelniacze ARI, olej hipol zmieszany z amortyzolem pół na pół w ilości 240ml na lagę oraz 1,5 cm tulejki na sprężyny dzięki czemu zawieszenie przednie nie siada i pewniej się jeździ w zakrętach.

  • Perspektywy

    Może będą jakieś podróże.

  • Plusy i minusy pojazdu

    + dość dobra elastyczność
    + wygodnie się na niej jeździ
    + wystarczająca prędkość na polskie drogi
    + wygląd
    + jest ich coraz mniej

    - przy ostrej jeździe trochę piję

  • Osiągnięcia

    Doprowadzenie jej do stanu w jakim jest


  • Marzę o...

    -Taniej benzynie
    - fajnych ładnych kobietach
    - Mniejszej ilości fotoradarów a nie większej


Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Fiat Brava
  • Yamaha Jog
  • Seat Ibiza
  • CZ 175/487
  • Romet Pony 50
  • Yamaha Aerox 50

Co robią kierowcy na PJ