facebook
System PJ
to 129 373 pojazdów na 669 425 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Honda XLV 125 Varadero 2008r

Oglądano już 13070 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Honda XLV 125 Varadero »
  • Rocznik

    2008 r.

  • Właściciel

    adamos1919

  • Kategoria

    Szosowe

  • Lokalizacja

    wtk

  • Pojemność

    124 cm3

  • Moc

    15 KM

  • Max. moment obrotowy

    11 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Honda XLV 125 Varadero V7 (model 2008) to niezwykle zadko spotykany motocykl w klasie turystycznych enduro. Jest to najwiekszy motocykl w klasie 125ccm. Swoimi gabarytami przeywzsza nie jedna 600! Charakterzyuje sie dwucylindrowym silnikiem w ukladzie V zadko spotykanym w swojej klasie, oraz bardzo miekkim zawieszeniem.
    Sprowadzony z Anglii.
    Vmax 120 km/h
    W idealnym stanie technicznym i wizualnym.
    100% seryjny

    Kilka danych technicznych:
    moc: 11 kW przy 11,000 obr./min
    moment obr.: 11 Nm przy 8,500
    stopień sprężania:11.8: 1

    hamulec przedni: 276 x 4 mm Hydrauliczne tarczowe z zaciskami 2-tłoczkowymi NISSIN
    hamulec tylni: 220 x 4 mm Hydrauliczne tarczowe z zaciskami 1-tłoczkowymi NISSIN
    rozmiar przeniej opony: 100/90-18M/C (56P)
    rozmiar tylnej opony: 130/80-17M/C (65P)
    przednia felga: 3-szprychowy drążony odlew z aluminium
    tylna felga: 3-szprychowy drążony odlew z aluminium

    rama: podwójna, kołyskowa, z rur stalowych

    wymiary:
    wyprzedzenie: 97 mm
    masa sucha: 152 kg
    masa mokra: 180.1 kg
    max. obciążenie: 180 kg
    masa całkowita: 349.1 kg
    długość: 2150 mm
    szerokość: 833 mm
    wysokość: 1250 mm
    wysokość siedzenia: 800 mm
    prześwit: 190 mm
    rozstaw osi: 1,450 mm
    średnica zawracania: 2.34 m

  • Tuning

    po co ? :)

  • Silnik

    Chłodzony cieczą; Czterosuwowy; Czterozaworowy; Dwucylindrowy w układzie V 90° SOHC
    Elektroniczny wtrysk paliwa PGM-FI z IACV
    Automatyczne ssanie

    5 stopniowa manualna skrzynia biegów

    Napęd przekazywany na koło tylne poprzez łancuch O-Ring

    Sprzęgło mokre, wielotarczowe

    Układ zapłonowy: Podwójny cyfrowy tranzystorowy z elektronicznym wyprzedzaniem

  • Zawieszenie

    Niezwykle miękkie

    Przód: Klasyczny widelec teleskopowy Up Side Down 35mm o skoku 132mm

    Tył: Centralny amortyzator Monoshock z 6-stopniową regulacją napięcia wstępnego o skoku 150mm

  • Pamiętna podróż/przygoda

    każda...

  • Perspektywy

    pług od wersji Travel
    Philips BlueVision

  • Plusy i minusy pojazdu

    + Honda
    + V2
    + 4T
    + chłodzenie cieczą
    + Gabaryty
    + Niskie spalanie
    + Komfort jazdy
    + Dzwięk
    + Stan
    + Regulacja zawieszenia

    - Waga (180 kg)
    - Światła

  • Osiągnięcia

    Zakup Viaderka po pół rocznych poszukiwaniach :)

    120 km/h

  • Marzę o...

    Honda CrossRunner

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Yamaha Aerox 50
  • Volvo S60
  • Volkswagen Golf
  • Piaggio Zip
  • MZ ETZ 150
  • Honda CBR 600

Co robią kierowcy na PJ