Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1981 r.
Branica Radzyńska
175 cm3
14 KM
17 Nm
0.00 s
Motor został zakupiony od starszego pana w sierpniu 2008r. Został zrobiony w niej generalny remont silnika cztery lata temu.Stała w garażu u niego do tej pory.Ma oryginalny lakier.
Wiesia nie ma żadnego tuningu.
Silnik 0-60,
dwusuwowy,
smarowanie mieszankowe,
chłodzony powietrzem,
gaźnikowy z przepłukiwaniem zwrotnym,
gaźnik GM26-U3 PEGAZ,
zapłon bateryjny
miękkie,
No było ich dużo,
pary razy musiałem pchać do domu, ale to z braku paliwa.
Położyć nowy lakier,
założyć kierunkowskazy z WSK 175 Kobuz
wymienić zawieszenie od wsk kos lub sport
Plusy:
-komfort jazdy,
-mało pali,
-niezłe przyspieszenie,
-duża prędkość,
w sumie kupno dałem grosze a w dodatku z pełną dokumentacją i wieloma częściami gratis (wszystko z zapasów!!!) m.in tłoczek z pierścieniami, skrzynia kompletna, łańcuszki sprzęgłowe, zebatka tył kpl, kosz sprzęgłowy platynki, wał
Bagażnik z epoki i kompletne owiewki jeszcze ze szparunkami złotymi i zamocowaniami
WSK 175 DUDEK
MZ ETZ 250/1