facebook
System PJ
to 129 373 pojazdów na 669 425 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

MZ ETZ 250 1983r

Oglądano już 5013 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o MZ ETZ 250 »
  • Rocznik

    1983 r.

  • Właściciel

    AdEk2007

  • Kategoria

    Szosowe

  • Lokalizacja

    Mońki

  • Pojemność

    243 cm3

  • Moc

    21 KM

  • Max. moment obrotowy

    27 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    8.00 s

  • Opis

    Kupiłem ją na początku września, zarejestrowana, OC i przegląd. Była do niby regulacji:
    -sprzęgła
    -zapłonu
    Rozbierając silnik, co raz więcej odkrywałem co kryją pod sobą kartery.
    Cylinder do szlifu, tłok w połowie pęknięty, luzy na wale takie że gołym okiem było widać i za nic na świecie nie można było ustawić zapłonu, ktoś próbował jeździć na 6V krzywce, w sumie świat należy do odważnych ;). Spawane sprzęgło. Za to że lubię te motocykle postanowiłem zrobić generalny remont silnika ;).
    Więc:
    -cylinder po II szlifie
    -tłok II szlif AK20
    -nowy wał niemiecki
    -nowe łożyska
    -nowe simmeringi
    -nowe odrzutniki oleju
    -nowy stożek sprzęgła
    -nowa tuleja do regulacji sprzęgła
    -nowa krzywka 12V
    -nowy przerywacz
    -nowy kondensator
    Regulator był zaadaptowany od malucha na którym paliło żarówki, więc kupiłem elektroniczny regulator do MZ ETZ, bdb ładowanie jak i spokój z żarówkami. Silnik miał już dość jeżdżenia, brakowało mu mocy, nie miał ochoty na dalszą współprace, szkoda było mi go męczyć, nie oszczędzałem na remoncie, ponieważ chcę troszkę bezproblemowo pośmigać:).
    Podsumowując:
    Silnik dostał drugą szansę na życie... :)

  • Tuning

    to nie jest sprzęt do żadnego WT.

  • Silnik

    EM 250 made in DDR
    jedno cylindrowy 2T
    max moc:21km/5500
    max moment obr:27,4Nm/5400
    waga: 43 kg

  • Zawieszenie

    Seryjne

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Odpalenie za drugim kopnięciem po remoncie coś niesamowitego... ;)
    Pierwsza przejażdżka po mieście ;)

  • Perspektywy

    Teraz remont wizualny, na wiosnę zarzucę nowe fotki, cierpliwości ;)


  • Plusy i minusy pojazdu

    + MZ ETZ
    + 243ccm
    + przyspieszenie od 3500tys :)
    + gwizd przy przyspieszaniu :)
    + te basowe dyn dyn dyn
    + mała
    + zwinna
    + daję radę innym :)

    - spalanie i nic po za tym :)


  • Marzę o...

    Wiośnie i przejażdżka z kolegami MZ KLUBU :)

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Honda NS1 80
  • Kawasaki ZZR 1100 / ZX11
  • Honda CBR 600
  • Jawa 50
  • Honda CBR 125
  • Derbi Senda SM

Co robią kierowcy na PJ