facebook
System PJ
to 129 373 pojazdów na 669 425 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Simson S 53 1993r

Oglądano już 3888 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Simson S 53 »
  • Rocznik

    1993 r.

  • Właściciel

    wiktorun

  • Kategoria

    Szosowe

  • Lokalizacja

    Bolesławiec

  • Pojemność

    70 cm3

  • Moc

    6 KM

  • Max. moment obrotowy

    7500 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Fajny simek. Jest to oczywiście orginalny s83 B. Jest zapisany jako s53 bo nie ma takiej kategorii jak s83.Jest ich bardzo mało w Polsce, na PJ są chyba tylko dwa modele s83. Simson zakupiony został 7.10.1996r. z niemieckiej fabryki przez pewnego niemca. Niemiec(starszy gość) pojeździł kilka lat (jeździł nim do 2003r) i go wyrejstrował, bo był mu już niepotrzebny. Niemiec postawił simka do kurnika i stał sobie tam tak ten simacz w gówienkach kurek, aż do lata 2008r (można powiedzieć, że simek był używany jedynie 7 lat). Później kupił go Polak i przywiózł do Polski. Simek jest w świetnej kondycji. Jak go kupiłem to jeszcze na baku i siedzeniu były resztki poprzyklejanych do niego kup i osadu z kurnika.

    Simka kupiłem w nocy, więc nie przyglądałem się mu bardzo. Nazajutrz po kupnie wyszedłem go pooglądać i wtedy zobaczyłem, że nie wywaliłem kasy w błoto. Teraz jak coś przy nim robię to zawsze odkrywam coś pozytywnego, np. odkręciłem koło bo mi spuściło(chciałem wymienić dentkę) i okazało się, że to jeszcze orginalne dętki są, a co więcej opony też są orginalne. Koła prościutkie, rama prosta jak strzała, wszystko jak należy. Po kilku dniach odkręciłem z ciekawości dekiel prawy i zobaczyłem cały ukłd napędowy w idealnym stanie(łańcuch, zębatki). Magneto jakby nigdy nawet nie dotknięte palcem, orginalnie zakurzone, nigdy nie ściągane(nakrętka nigdzie nie ruszona i wogóle).

    Myslę, że to był dobry zakup bo to jest pełen orginał.100% orginał.

  • Tuning

    100% orginał.Osobiście jestem przeciwny jakimkolwiek tuningom typu podniesienie tyłu motocykla albo inne wiejskie "tuningi". jestem zdania, że nad motocyklem pracowało wielu kompetentnych ludzi, którzy wszystko ładnie wymierzyli i dopracowali, tak, aby było estetycznie ładnie i przede wszystkim w miarę bezpiecznie.

  • Silnik

    70ccm. Bardzo elastyczny. Silnik nigdy nie był rozbierany. Jest bardzo silny jak na swoją pojemność. Pod górke spokojnie jedzie na 4-ce. Orginalny przebieg 18tys. km, ale mimo przebiegu wszystko pięknie chodzi na orginalnych częściach.

  • Zawieszenie

    Pięknie stoi. Zawieszenie w 100% orginalne. Nie wymagające remontu. Poprostu wszystko ładnie chodzi.

  • Plusy i minusy pojazdu

    Ten pojazd ma same plusy:
    -spalanie
    -ładny wygląd
    -jedyny w swoim rodzaju-niepowtarzalność
    -wygoda

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • CZ 175/477 Sport
  • Romet Pony 50
  • Nissan Primera
  • Kawasaki ZZR 1100 / ZX11
  • Aprilia RS 50
  • Peugeot Speedfight2 50

Co robią kierowcy na PJ