Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1984 r.
Białaczów
247 cm3
21 KM
8.00 s
Motorek można powiedzeć że kupiłem na częsci najpierw rame za 100zł z papierami do tego bak boczki i podnóżek centralny troche częsci zostało ze starej MZ np przednie zawieszenie pod tarcze. Została położona nowa instalacja Elektryczna nowy tłok szlif cylindra IV następny bedzie 300ccm :), pokrowiec na siedzenie, podnóżki kierowcy i pare częsci potrzebnych do użytkowaniu Motocykla. Silnik udało mi sie kupić w stanie BDB na allegro z elektronicznym zapłonem.
Może białe tarcze zegarów, ale raczej zostanę przy oryginale, jeśli to można nazwać tuningiem to polerowana pompa hamulcowa z klamką, kapy silnika, przełącznik zespolony i dystanse koła przedniego, białe klosze :) Nawiercana tarcza hamulcowa.Dodane tulejki 2cm do przedniego zawieszenia dzięki czemu zawieszenie stało się trochę twardsze i już tak nie siada.
Na dotarciu. Wymienione:
-Łozyska w całym silniku Firmy FAG,
-Nowy tłok DDR+IV szlif cylindra,
-Nowy wał DDR,
-Stożek sprzęgła,
-simmeringi,
-Bing 84.
Zawieszenie Idealne Zmienione Przednie Uszczelniacze na Uszczelniacze Firmy ARI.
Tył po regeneracji.
Tylna piasta wypolerowana i stoczone garby, założone nowe szprychy i nowa obręcz.
Przednia piasta również wypolerowana, załozone nowe szprychy jak i obręcz.
Etką każda podróż jest pamiętna ;)
Nowa Guma na tył prawdopodobnie Pirelli Demon 3.50 ;)
Pomalować stopkę boczną.
+Zrywny
+szybki
+MZ :P
+Dostępność części
140km/h na prostej.
Moje marzenie się spełniło jeszcze tylko zdać prawko i żeby benzyna była tańsza :)