Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2006 r.
Toruń
1000 cm3
100 KM
98 Nm
3.10 s
Nie jest to sześćseta, tylko literek =]
Serce CBF1000 jest znacznie zdławiona repliką silnika pochodzącą od CBR 1000 RR Fireblade. Magnezowa obudowa z głowicą ze stopów lekkich i tytanowymi zaworami współpracuje z cylindrami pokrytymi spiekami ceramicznymi. Gwarantuje to nienaganną pracę silnika, ocenianą na co najmniej 100 tys.km. Warto przy okazji zauważyć, że hydrauliczna kasacja luzów zaworowych znacznie obniża koszty eksploatacji i daje pełne poczucie komfortu.
4-cylindrowa rzędówka DOHC, 16-zaworowa, chłodzona cieczą.
Maksymalna moc osiągana już przy 6 tys. obr./min.
Zawieszenie oparte na 41 mm widelcu kasetowym typu cartridge jest dość twardo zestrojone, nie męczy jednak ramion nawet rachitycznego super ridera. Gwarantują to lekkie golenie o skoku 120 mm i dwustrefowy amortyzator.
Zawieszenie tylne typu mono-shock, z centralnym amortyzatorem gazowym HMAS można regulować w zależności od własnych preferencji i obciążenia. Tylne koło (6-szprychowy drążony odlew z aluminium) mocowane jest klasycznie w lekkim wahaczu kołyskowym.
Toruń - Mikołajki :P
Ja w roli plecaka...
Do ideału brakuje tylko automatycznego smarowania łańcucha, powoli, powoli namawiam Ojca.