Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2004 r.
Czuchów
123 cm3
12 KM
9.00 s
Niewielka masa (< 90kg) i niezwykle dynamiczny silnik(jest 2 razy mocniejszy niż w starej WFM 125)sprawiają, że jak na motocykl tej klasy, ma całkiem przyzwoite osiągi. Jak na razie nie miałem z nią żadnych poważnych problemów. Prosta budowa, czyni motocykl niezawodnym i łatwym w obsłudze.
Wizualnie motór podoba mi się. Jestem zagorzałym entuzjastą \"oldschool\'a\" więc nie zamierzam go przerabiać.
Dwusów. 4-stopniowa skrzynia biegów
Średnica tłoka - 52
Skok tłoka - 58
Stopień sprężenia - 9
Gaźnik - K2401
Chłodzony - powietrze
Zapłon - CDI
Instalacja - 12V
Przełożenie zdawcze skrzyni biegów:
I - 2,925 II - 1,780
III - 1,271 IV - 1,000
Przód - widełki tłum. hydraulicznie. Skok - 150 mm
Tył - wahacz rurowy, tłum. hydraul
Koła - 3\" x 18\"
hamulce - szczękowe 150 mm
Sama jazda WFM to jedna wielka przygoda...
+ oryginalność (jeszcze nie spotkałem drugiej takiej)
+ ekonomiczna
+ niska awaryjność
+ pali na dotyk zawsze i wszędzie
- bak z włókna
5000 km bez poważnych awarii
pięknej dziewczynie spod prastarej Lipy.