Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1999 r.
Ratajno/k. Wrocław
125 cm3
12 KM
13 Nm
17.00 s
Historia Suzuki GN125 rozpoczyna się w 1982 roku. Model 125 wywodzi się bezpośrednio z modelu dziś już trochę zapomnianego czyli GN 400 ponieważ w tamtych latach panowała moda na soft choppery dlatego po sukcesach 400 wprowadzono (do dziś produkowane) 250 i 125. Wciągu pięciu pierwszych lat produkcji można było wybierać pomiędzy nowoczesnymi kołami, odlewanymi z lekkich stopów, a tradycyjnymi szprychowymi. W 1987 roku zaprzestano produkcji kół odlewanych. Ponieważ motocykl był wykorzystywany do codziennej jazdy na krótkich trasach poza miejskich , nadmiernie eksploatowany rozruszniki ulegały awariom była to chyba jedyna słaba strona Suzuki GN 125, dlatego w 1987 mały jednocylindrowiec otrzymał mocniejszy rozrusznik. Pięć lat później wzmocniono łożyska wału korbowego. Wciągu 19 lat produkcji były to najistotniejsze zmiany konstrukcyjne wprowadzone przez producenta. Wygląd zewnętrzny nie zmienił się w istotny sposób. Czasami pojawia się nowy kolor, ewentualnie zmianą ulega kształt zbiornika paliwa dzięki temu można odróżnić roczniki. ( na bazie GN 125 powstały modele Marauder 125 i TU 125).Silnik GN 125 to jednocylindrowa jednostka napędowa z jednym wałkiem rozrządu w głowicy napędzającym dwa zawory, do zasilania Gna zastosowano jeden gaźnik Mikuni o średnicy gardzieli 26 mm. Podwozie nawiązuje do stylizacji soft choperów z lat 80 czyli długi klasyczny widelec teleskopowy z przodu i dwa elementy resorująco tłumiące z tyłu. Hamulce GN jak na tę klasę pojemnościową idealnie wywiązują się ze swego zadania. Przez prawie 20 lat produkcji GN 125 wykorzystywał te same zalety. Mimo iż jest to mały motocykl , podnóżki są tak umieszczone ze zapewniają wygodę podróżowania zarówno wysokiemu lub niskiemu kierowcy. GN jest zwinny, cichy, niezawodny i ekonomiczny (zużycie paliwa 2.5 l- 3.5 l na 100 km).
ładniej bez
SILNIK: Chłodzony powietrzem, jednocylindrowy o poj. 124cm^3 , czterosuwowy z jednym wałkiem rozrządu w głowicy , dwa zawory na cylinder, szklankowe popychacze, gaźniki podciśnieniowe, zapłon elektroniczny, rozrusznik elektryczny akumulator 12V, średnica/skok tłoka 57/48.8, stopień sprężania 9,5:1 Moc maksymalna 14 KM przy 9500 obr/min moment obrotowy 10 Nm
Podwójna rama otwarta z rur stalowych, widelec teleskopowy o średnicy rur nośnych 34 mm, wahacz dwuramienny stalowy podparty dwoma elementami resorująco - tłumiącymi, Hamulce przód tarcz o średnicy 267mm tył bęben o średnicy 120mm Ogumienie przód 1.6X18 tył 1.85X16
jechałem 60km/h i zaliczyłem szlif dlatego że był lud ale naszczęście nic się nie stało
same plusy
jak narazie to tylko 115km/h